کد خبر: 227747 - تاریخ: دوشنبه، 2 ژانویه 2023 - 09:24

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان خبر داد؛

پیگیری و اجرای ۱۳ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در گیلان

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه برای اجرای طرح نهضمت ملی مسکن ۲۴۰ هکتار زمین اختصاص یافته است، گفت: ۱۳ هزار واحد در همین قالب در حال پیگیری و اجرا است.

به گزارش خوبان ، هادی رحمانی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وی با بیان اینکه ۲۴۰ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی به گیلان اختصاص یافته است، اظهار کرد: مقرر شده برای این مقدار از زمین حدود ۱۳ هزار و ۲۸۰ واحد مسکن ساخته شود.

وی با بیان اینکه نیمی از این زمین‌ها به سازمان ملی زمین و مسکن تعلق دارد، افزود: ۴۸ درصد این زمین‌ها متعلق به منابع طبیعی و ۲ درصد مربوط به سازمان جهاد کشاورزی است.

رحمانی با تاکید بر اینکه بیشترین زمین اختصاص یافته در شهرهای رشت و بندر انزلی واقع شده است، اضافه کرد: برای تأمین و صدور سند زمین‌های مورد نیاز این طرح اداره کل منابع طبیعی، اداره ثبت اسناد و املاک گیلان بیشترین درصد همکاری را با ما داشته‌اند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به همکاری مطلوب برخی دستگاه‌های اجرایی در امر ساخت مسکن، گفت: تاکنون برای ۱۵۰ هکتار از این زمین‌ها توسط سازمان ملی زمین و مسکن سند صادر شده که ۹۷ هکتار نیز در دست اجراست.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads