کد خبر: 226922 - تاریخ: یکشنبه، 13 نوامبر 2022 - 07:29

رعایت نشدن مقررات

لغو مجوز ۱۵ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از لغو پروانه بهره برداری ۱۵ دفتر خدمات مسافرتی در ۱۲ شهر استان خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از لغو پروانه بهره برداری ۱۵ دفتر خدمات مسافرتی در ۱۲ شهر استان خبر داد.

 ولی جهانی گفت : بر اساس مصوبه کمیته فنی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری گیلان ، مجوز ۱۵ شرکت و دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری گیلان در ۱۲ شهر باطل شد.

وی افزود : ۳ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در رشت و دفاتر خدمات پرواز در آستارا، ماسال، فومن، لنگرود، هشت پر و تالش، شفت، رودبار ، آستانه‌اشرفیه، رضوانشهر ، لاهیجان و رودسر ، به استناد آیین‌نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی به دلیل رعایت نشدن قوانین اجرایی باطل شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان گفت: قرارداد‌های این دفاتر خدمات مسافرتی به دلیل نداشتن فعالیت سیاحتی و گردشگری در ۴ سال گذشته ، تمدید نکردن ضمانت نامه بانکی، ارائه نکردن گزارش عملکرد سیاحتی، معرفی نکردن مدیر فنی واجد شرایط و تمدید نکردن پروانه بهره برداری لغو شد.

ولی جهانی  افزود : شرکت‌ها و دفاتری که پروانه فعالیت آن‌ها ابطال شده است به استناد قانون حق اجرا و برگزاری تور ، اخذ روادید و هرگونه فعالیت خدمات مسافرتی را ندارند .

وی گفت : مسافران و گردشگران در صورت مشاهده واحد‌های متخلف و بدون مجوز ، مورد را به معاونت گردشگری این اداره‌کل اطلاع دهند.

 
 
 
 
 
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads