کد خبر: 226558 - تاریخ: سه‌شنبه، 25 اکتبر 2022 - 17:11

مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان خبر داد؛

بهره برداری از ۱۰ پروژه حوزه برق تا تابستان سال آینده در گیلان

مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به اینکه ۱۰ پروژه برق تا تابستان سال آینده در استان به بهره برداری می‌رسد، گفت: اعتبار این پروژه‌ها بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش خوبان، بهمن داراب زاده پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت آب و برق در زندگی و صنایع مهم کشور اظهار کرد: نقش مؤثر این دو حوزه انرژی در توسعه و چرخش صنایع بزرگ و حیاتی بر کسی پوشیده نیست.

مدیر عامل برق منطقه‌ای گیلان با بیان اینکه تابستان امسال با همراهی مردم و مدیریت مصرف برق، خاموشی‌ها نسبت به سال گذشته کاهش یافت، افزود: البته در دوره‌ای از تابستان یعنی شهریور ماه به دلیل افزایش دما مصرف برق نیز افزایش یافت.

وی با اشاره به روند پیشرفت پروژه پست شبکه برق غرب رشت گفت: این پروژه پیشرفت ۷۴ درصدی دارد و در صورت تأمین اعتبار تا تابستان سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

داراب زاده با بیان اینکه تأمین برق مطمئن و پایدار برای مصرف کننده اولویت اساسی این شرکت است، تصریح کرد: از تمام ظرفیت‌های موجود در استان برای برخورداری همه هم استانی‌ها از برق پایدار استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه جنوب استان گیلان ظرفیت خوبی برای احداث نیروگاه برق خورشیدی دارد، بیان کرد: این نیروگاه در قالب ۲ سایت ۱۰ مگاواتی با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی در شهرستان رودبار اجرایی می‌شود.

مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به اینکه ۱۰ پروژه برق تا تابستان سال آینده در گیلان به بهره برداری می‌رسد، گفت: اعتبار این پروژه‌ها بیش از هزار میلیارد تومان است.

وی افزود: ۲ پروژه برق شامل پست سیار در رودبنه لاهیجان و عملیات اجرایی پست جانبازان در هفته پدافند غیر عامل امسال به بهره داری می‌رسد.

داراب زاده عنوان کرد: تجهیزات برای راه اندازی نیرو گاه خورشیدی در جنوب گیلان خریداری شده و در صورت تأمین زمین، به زودی در گیلان راه اندازی می‌شود.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads