کد خبر: 226242 - تاریخ: چهارشنبه، 12 اکتبر 2022 - 08:17

نانوایی‌های رشت بیش از ۷.۵ میلیارد ریال جریمه شدند

مدیر بازرسی و نظارت اصناف مرکز گیلان گفت : در جریان بازرسی‌های انجام شده در نیمه نخست سال، نانوایی‌های رشت بیش از ۷.۵ میلیارد ریال جریمه شدند.

یه گزارش خوبان، مهدی شریفی افزود: هر روز یک اکیپ از نانوایی‌های سطح شهرستان بازدید می‌کند که طی نیمه نخست امسال۸۶۴ مورد بازدید توسط ماموران این مرکز انجام شد.

وی افزود: طی بازدیدهای انجام شده، ۲۷۸ پرونده تخلف تشکیل شد که عمده تخلفات این نانوایی ها کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم رعایت مسایل بهداشتی و تعطیلی خودسرانه واحد بود.

وی ادامه داد: این واحدها در مجموع هفت میلیارد و ۵۸۹ میلیون و ۴۹۳ هزار و ۷۶۷ ریال جریمه شدند که در میان همه تخلفات دلیل کم‌فروشی و تعطیلی خودسرانه رکورددار بود.  

مدیر بازرسی و نظارت اصناف مرکز گیلان اضافه کرد: نظارت و بازدید از نانوایی‌ها به طور مرتب انجام می‌شود تا مردم بتوانند به راحتی نان را به اندازه واقعی و کیفیت بهتر تهیه کنند.

شریفی در خاتمه گفت: تمام تلاش خود را بکار بسته ایم تا نظارت دقیقی بر همه واحدها داشته باشیم و نانوایی‌ها نیز نه تنها از این قاعده مستثنی نیستند که به دلیل آنکه قوت اصلی مردم را تامین می کنند این حساسیت و توجه بیشتر و گسترده تر است و امیدواریم با نصب بنر و نظارتهای دقیق، مشکل پخت، اندازه و کیفیت نان برطرف شود.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads