کد خبر: 226191 - تاریخ: یکشنبه، 9 اکتبر 2022 - 08:31

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان عنوان کرد

گیلان چهارمین استان پرتردد کشور در نیمه امسال/ ورود ۱۱ میلیون خودرو

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه طی شش ماهه نخست امسال بالغ بر ۱۱ میلیون خودرو وارد استان شده است، گفت: شاهد تردد ۲۳ میلیون و ۱۱۵ هزار و ۳۷۲ دستگاه خودرو در محورهای استان بودیم.

به گزارش خوبان، غلامعلی نیک فهم ، اظهار کرد: طبق آمار دریافتی از سامانه های تردد شمار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در شش ماهه نخست امسال تعداد ۱۱ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۸۰۰ خودرو وارد استان شده است.

وی از رشد ۵۸ درصدی ورود خودرو به گیلان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: همچنین طی این مدت ۱۱ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۵۷۲ خودرو از استان خارج شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان در ادامه با اشاره به اینکه ۲۴ شهریور با تردد ۱۱۸ هزار و ۸۵ خودرو پرترددترین روز ورودی استان بوده است، تصریح کرد: پرترددترین روز خروجی استان نیز با ۱۱۳ هزار و ۵۰۹ خودرو مربوط به ۲۷ شهریور است.

نیک فهم عنوان کرد: طی این مدت محور آزادراه قزوین – رشت با چهار میلیون و ۵۲۹ هزار و ۴۵ دستگاه بیشترین تعداد ورودی استان و پس از آن محور رامسر – چابکسر با چهار میلیون و ۵۲ هزار و ۹۹۵ دستگاه دومین ورودی استان را داشته اند.

وی اضافه کرد: طی این‌ مدت محور آزاد راه رشت – قزوین نیز با چهار میلیون و ۶۲۳ هزار و ۳۳ دستگاه بیشترین تعداد خروجی استان را به خود اختصاص داد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان متذکر شد: طی این مدت استان گیلان از نظر متوسط تردد ساعتی با تعداد ۷۲۲ دستگاه وسیله نقلیه، چهارمین استان پرتردد کشور بوده است.

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads