کد خبر: 226182 - تاریخ: شنبه، 8 اکتبر 2022 - 19:52

در هفته سوم لیگ دسته اول نوجوانان استان گیلان ؛

شکست سنگین تیم فوتبال وارش تازه آباد خواچکین مقابل سایپا گیلان / تیم های فوتبال شهرداری خمام و صداقت آستارا به تساوی رسیدند

دیدار تیم‌های شهرداری خمام و صداقت آستارا از هفته سوم لیگ دسته اول نوجوانان استان گیلان با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

به گزارش خوبان خبر ؛ دیدار تیم‌های شهرداری خمام و صداقت آستارا از هفته سوم لیگ دسته اول نوجوانان استان گیلان با تساوی سه بر سه به پایان رسید. 

این دیدار که عصر امروز در استادیوم وحدت آستارا برگزار شد، تیم فوتبال صداقت آستارا بازی را هجومی آغاز کردند و در دقایق ۱۱ و ۱۳ و ۲۶ دروازه شهرداری خمام را بازکردند.

در ادامه این مسابقه رامین رسولی در دقیقه ۴۴ یکی از گل های خورده را پاسخ داد تا نیمه اول این دیدار با برتری سه بر یک تیم میزبان خاتمه یافت، اما شهرداری خمام که نمی‌خواست بازنده باشد، کمی جلو آمد و توانست در دقایق ۵۶ توسط بنامین پور کاظمی و کمیل رفیعی در دقیقه ۶۹ بازی را به تساوی کشاند تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

از سوی دیگر تیم های وارش تازه آباد خواچکین و سایپا گیلان عصر امروز در زمین ورزشی ۲۲ بهمن کوچصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر ۲ به سود سایپا گیلان به پایان رسید.

علی حیدری دقیقه ۳۰ و نیما فتوحی دقیقه ۷۴ برای وارشی ها گلزنی کرد؛ همچنین تیم سایپا گیلان موفق شد در دقایق ۸ .۱۶ . ۳۳. ۳۹. ۴۵ .۸۸ دروازه تیم مهمان را بازکنند. 

به گزارش خوبان خبر؛ تیم فوتبال شهرداری خمام ۴ امتیاز بوده و تیم فوتبال وارش تازه آباد خواچکین نیز ۶ امتیازی است.

انتهای پیام/۲۱۲

  

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads