کد خبر: 226154 - تاریخ: چهارشنبه، 5 اکتبر 2022 - 08:37

اجرای مجدد آسفالت بلوارجدید خمام با هزینه شخصــی پیمانکار

شهردار خمام از اجرای مجدد آسفالت در محدوده بلوار جدید این‌شهر به‌منظور رفع مشکلات پیش‌آمده با هزینه شخصی پیمانکار خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ؛شهردار خمام از اجرای مجدد آسفالت در محدوده بلوار جدید این‌شهر به‌منظور رفع مشکلات پیش‌آمده با هزینه شخصی پیمانکار خبر داد.
 
ابوالحسن سیمایی با اشاره به خرابی و کنده‌شدن بخش اعظمی‌از آسفالت در محدوده مذکور، عنوان کرد: اگرچه آسفالت تهیه‌شده از کارخانه دچار اشکال فنی بوده و مشکل مذکور از سوی پیمانکار نبود، اما پروژه به شهرداری تحویل داده نشده‌بود، که این‌موضوع پیمانکار را مکلف می‌کرد تا پس‌از بهبود شرایط آب‌وهوا مجدداً محدوده بلوار را آسفالت کند.
 
وی با تاکید بر آنکه این‌امر اخیراً پس‌از تراش‌دادن و حذف آسفالت صورت‌پذیرفته، ادامه داد: در این‌مورد خاص یا در سایر مناطقی‌که آسفالت شهری انجام‌شده یکسال ضمانت اخذ گردیده، تا درصورت وجود ایراد از نوع پیوستگی آسفالت از سوی پیمانکار مرتفع شود.
 
این‌مسوول با بیان اینکه عملیات آسفالت تا محدوده ورودی خیابان بوعلی طی ۲۴ ساعت آتی به اتمام می‌رسد، ضمن ابراز امیدواری از عدم تکرار چنین اتفاقاتی خاطرنشان ساخت: به شهروندان اطمینان‌خاطر داده می‌شود که در این‌راستا جای نگرانی وجود نداشته و پیمانکار مکلف‌است تا با هزینه خودش ایرادات را برطرف نماید.
یمنبع: خمام نیوز
انتهای پیام
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads