کد خبر: 226031 - تاریخ: پنج‌شنبه، 29 سپتامبر 2022 - 19:04

رئیس آتش نشانی خمام ؛

۱۸۷ عملیات نجات توسط آتش‌نشانان خمامی طی یکسال گذشته انجام شد/ تجهیزات آتش نشانی نیازمند بروزرسانی است

وی با بیان اینکه طی یکسال گذشته ۱۸۷ عملیات نجات توسط آتش‌نشانان خمام انجام شد، افزود: ۶۵ فقره ماموریت در محدوده شهری و ۱۱۳ فقره در محدوده روستایی بود.

محمود تقی نژاد ظهر امروز ظهر امروز در مراسم تجلیل از آتش‌نشانان خمامی به مناسبت روز «آتش‌نشان» به خبرنگار خوبان خبر ، اظهار کرد: حفظ جان و مال مردم برای آتش نشانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است از این رو این  در راستای رسالت کاری خود و امدادرسانی به موقع و سریع در زمان بروز حوادث تمام توان خود را به‌کار بسته است.

رئیس آتش نشانی خمام با بیان اینکه  با توجه به پیشرفت تجهیزات مدرن در امر امداد و نجات، سازمان نیازمند به بروزرسانی تجهیزات  ماشین آلات است ، افزود: برآورده شدن نیازهای آتش‌نشانی مستلزم حمایت و توجه ویژه مسوولان است و در صورت تأمین این نیازها، ارائه خدمات آتش نشانی به شهروندان در حوادث و آتش‌سوزی‌ها مطلوب‌تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه طی یکسال گذشته ۱۸۷ عملیات نجات توسط آتش‌نشانان خمام انجام شد، افزود: ۶۵ فقره ماموریت در محدوده شهری و ۱۱۳ فقره در محدوده روستایی بود.

محمود تقی نژاد تصریح کرد:  ۳۵ فقره حریق مربوط مسکونی، ۳۴ فقره ماموریت مرتبط با تصادفات جاده‌ای و ۸۸ فقره ماموریت متفرقه و ۲۱ فقره حریق تجاری،رخ داده است.

رئیس آتش نشانی خمام در خصوص انجام حوادث امداد و نجات، عنوان کرد: ۳۰ مصدومیت ۲ فوت در حوادث مختلف داشتیم.

به گزارش خوبان خبر ، در حاشیه این مراسم با حضور مسئولین کلنگ ساخت برج تمرینی بر زمین زده شد.

انتهای پیام/۱۱۲۲۱

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads