کد خبر: 226022 - تاریخ: پنج‌شنبه، 29 سپتامبر 2022 - 19:05

رئیس کمیته امداد خمام ؛

کمک های خیران در جشن عاطفه بالغ بر چهارصد میلیون تومان پیش بینی شده است

رئیس کمیته امداد خمام با بیان اینکه کمک های خیران در جشن عاطفه بالغ بر چهارصد میلیون تومان پیش بینی شده است، افزود: این کمک‌ها به صورت نقدی و غیرنقدی بوده است که به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد کمک می کند.

مرتضی حسینی نسب در حاشیه برگزاری جشن عاطفه ها در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر با اشاره به تحت پوشش بودن ۳۰۰ دانش آموز، گفت: تلاشمان بر آن است تا هیچ دانش آموزی بدون بسته‌های تحصیلی راهی مدرسه نشود.

رئیس کمیته امداد خمام با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته توسط کمیته امداد و آموزش و پرورش، امسال همزمان آیین شور عاطفه‌ها در حدود ۷۶مدرسه در این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: این رویداد ملی و معنوی درقالب شور عاطفه‌ها با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تهیه بخشی از ملزومات تحصیلی دانش‌آموزان زیرپوشش انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه کمک های خیران در جشن عاطفه بالغ بر چهارصد میلیون تومان پیش بینی شده است، افزود: این کمک‌ها به صورت نقدی و غیرنقدی بوده است که به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد کمک می کند.

حسینی نسب به هم افزایی دستگاه های اجرایی در جهت کمک به دانش آموزان نیازمند تاکید کرد و گفت: مشارکت حداکثری مجموعه های مردمی و خیرین و ادارات با کمیته امداد باعث افزایش ارائه خدمات بیشتر به دانش آموزان محروم می شود.

 

انتهای پیام/۲۱۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads