کد خبر: 226008 - تاریخ: پنج‌شنبه، 29 سپتامبر 2022 - 07:19

استاندار گیلان در بازدید از روند تکمیل راه‌آهن رشت-کاسپین؛

عملیات اجرایی احداث راه آهن رشت-کاسپین بدون وقفه در حال انجام است

استاندار گیلان در بازدید از روند تکمیل راه‌آهن رشت-کاسپین گفت: عملیات اجرایی احداث راه آهن رشت-کاسپین بدون وقفه در حال انجام است.

به گزارش خوبان، اسدالله عباسی ظهر امروز (چهارشنبه) با همراهی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از روند تکمیل راه آهن رشت-کاسپین بازدید کرد.

استاندار گیلان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با بیان اینکه راه آهن رشت-کاسپین برای جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: تکمیل راه‌آهن رشت_کاسپین نه تنها برای گیلان بلکه برای کشور به لحاظ ژئوپولتیکی بسیار حائز اهمیت است.

عباسی به اهتمام دولت سیزدهم برای تکمیل هرچه سریعتر راه‌آهن رشت_کاسپین گفت: در سال ۱۴۰۱ وقفه‌ای کوتاه در روند تکمیل راه‌آهن رشت_کاسپین ایجاد شد که با برگزاری جلسه‌ای با حضور معاون اول و معاون اجرایی رئیس‌جمهوری در نهاد ریاست جمهوری تصمیمات خوبی در این خصوص اتخاذ شد.

وی از پیشرفت ۹۵ درصدی قطعه نخست راه آهن رشت_کاسپین خبر داد و افزود: زیرساخت و روساخت قطعه نخست راه آهن رشت_کاسپین بیش از ۹۵ درصد پیشرفت داشته و برای ادامه مسیر در تامین مصالح و اعتبار موردنیاز مشکلی وجود ندارد.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه مراحل تکمیل راه آهن رشت_کاسپین بدون وقفه در حال انجام است، اظهار کرد: برای تکمیل راه آهن رشت_کاسپین ۶۵۰ میلیارد تومان از طریق مصوبات سفر و ۲۵۰ میلیارد تومان به صورت متمم تخصیص اعتبار شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads