کد خبر: 223781 - تاریخ: دوشنبه، 11 جولای 2022 - 08:34

رئیس پلیس راه گیلان؛

افزایش ۷۸ درصدی ورود خودرو به گیلان

ئیس پلیس راه گیلان، با بیان اینکه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۷۸ درصدی ورود به استان هستیم، افزود: بیشترین حجم تردد مربوط به محور قزوین – رشت بوده است.

به گزارش خوبان، سرهنگ جاور صفاری در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به تقارن تعطیلات عید قربان با پایان هفته و ورود تعداد زیادی از هموطنان به استان گیلان، اظهار کرد: براساس آمارها طی سه روز گذشته بالغ بر ۲۴۳ هزار و ۴۵۰ دستگاه خودرو وارد استان شده است.

وی با بیان اینکه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۷۸ درصدی ورود به استان هستیم، افزود: بیشترین حجم تردد مربوط به محور قزوین – رشت بوده است.

رئیس پلیس راه گیلان ضمن قدردانی از همکاران پلیس راه استان جهت مدیریت ترافیک، عنوان کرد: به رغم افزایش ورودی استان شاهد ترافیک روان در محورهای مواصلاتی هستیم؛ البته محورهای ساحلی و تفرجگاهی استان شلوغ و پرتردد هستند.

صفاری با بیان اینکه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی مسافران منجر به کاهش ۸۰ درصدی وقوع تصادفات و فوتی شده است، گفت: هم اکنون در ساعات پایانی تعطیلات هستیم و تعداد زیادی از هموطنان در حال بازگشت به موطن خود هستند لذا محدودیت های ترافیکی تا ساعت ۲۴ امشب در محور رشت – قزوین و آستارا – اردبیل برقرار است.

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads