کد خبر: 222935 - تاریخ: سه‌شنبه، 14 ژوئن 2022 - 16:38

فعالیت ۱۲ شرکت قطعه‌سازی خودرو در گیلان

فرماندار رشت به همراه مدیرکل صمت گیلان، مدیرکل منابع طبیعی و دادستان سنگر از واحد صنعتی لاستیک گیلان واقع در شهرک صنعتی رشت بازدید کردند. 

به گزارش خوبان خبر ،  فرماندار رشت به همراه مدیرکل صمت گیلان، مدیرکل منابع طبیعی و دادستان سنگر از واحد صنعتی لاستیک گیلان واقع در شهرک صنعتی رشت بازدید کردند. 

فرماندار شهرستان رشت در این بازدید با بیان اینکه واحدهای صنعتی و تولیدی داخل نقش مهمی در اشتغالزایی و تقویت بنیه اقتصادی کشور دارند، اظهار کرد: توجه به کیفیت و سلیقه خریدار در تولید محصولات و همچنین رعایت استانداردهای لازم، ضمن بالا بردن توان رقابتی واحدهای تولیدی، زمینه‌ساز حضور موفق در بازارهای داخلی و بین المللی خواهد بود. 

حمیدرضا امام پناهی حمایت از تولید داخل را گام اساسی و لازمه رونق واحدهای تولیدی، حفظ اشتغال موجود و ایجاد فرصت‌های جدید دانست و افزود: اراده دولت سیزدهم در حمایت از فعالین و سرمایه‌گذاران عرصه تولید، فرصتی مناسب برای حرکت رو به جلوی تولید به وجود آورده است. 

وی با اشاره به حضور میدانی مسؤولان در واحدهای صنعتی در راستای حذف سرعت‌گاه‌های غیرضرور در مسیر توسعه واحدهای تولیدی، تسریع در رفع موانع دست و پاگیر توسعه و امیدآفرینی تصریح کرد: گام عملی و تفکر انقلابی مدیران برای حضور در صحنه، بررسی میدانی معضلات و اراده بر رفع مشکلات در راستای تحقق سیاست‌های حمایتی دولت از تولید، مشوقی اطمینان بخش برای کارآفرینان و کارگران می‌باشد. 

مدیرکل صمت گیلان نیز در این بازدید با اشاره به ظرفیت خوب قطعه سازی‌های گیلان در تولید انواع محصولات اظهار کرد: ظرفیت قطعه سازی‌های خودرویی در گیلان، منجر به تامین نیاز بیش از ۸۰ درصد کفپوش و قطعات تزیینی خودرویی در گیلان شده است. 

تیمور پورحیدری با قدردانی از اقدام دادستان بخش سنگر در جهت رفع مشکل زمین تحت قرار شهر صنعتی رشت گفت: با دستور انقلابی دادستان بخش سنگر در خصوص رفع مشکل زمین تحت قرارداد شهر صنعتی رشت و سرمایه‌گذار صنعتی، زمینه اشتغال برای ۳۰۰ نفر از جوانان این مرز و بوم فراهم شده است. 

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۲ شرکت قطعه‌سازی خودرو با تکنولوژی جدید در گیلان فعالیت دارند، تصریح کرد: با توانمندی مطلوبی که از سرمایه‌گذاران حوزه قطعه‌سازی خودرو در گیلان سراغ دارم به راحتی می‌توان نیازمندی اغلب قطعات پرمصرف و هایتک خودرو سازان مطرح کشور را تامین کرد و اشتغال مستقیم و غیرمستقیم بیش از ۱۷ هزار نیروی‌های جوان متخصص را تثبیت کرد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads