کد خبر: 222093 - تاریخ: جمعه، 13 می 2022 - 19:44

مسئول واحد آتش نشانی خمام خبرداد؛

حریق ۲ باب مغازه و یک خودرو در خمام / ۳ نفر مصدوم شدند

۲ باب مغازه و یک خودرو  ظهر امروز در خمام دچار حریق شد. 

به گزارش خوبان خبر ؛  ۲ باب مغازه و یک خودرو  ظهر امروز در خمام دچار حریق شد. 

مسئول واحد آتش نشانی خمام عصر امروز در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر با اشاره به اینکه ظهر امروز در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر حریق یک خودروی سواری سمند روبروی پلیس راه خمام – انزلی ، آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

محمود تقی نژاد با بیان اینکه یک دستگاه خودروی سواری سمند روبروی پلیس راه خمام – انزلی در حین سوخت گیری گاز ال پی جی دچار آتش سوزی و کاملاً شعله ور شده بود که اکیپ اعزامی همزمان با ایمن سازی محل اقدام به اطفا حریق کرد.

وی با بیان اینکه همچنین به دلیل شدت آتش سوزی به محل غیرمجاز شارژ مخازن گاز ال پی جی نیز طعمه حریق شد،افزود: در این محل دو انفجار صورت گرفت که خوشبختنانه به کسی آسیب ندید.

مسئول واحد آتش نشانی خمام با اشاره به اینکه به در این حادثه سقف یک مغازه و قسمت‌هایی از پشت بام ساختمان آسیب و خسارت شد، افزود: مامــــوران از گسترش آتش جلوگیری کردند. 

محمود تقی نژاد به مصدوم شدن ۲ آتش نشان و صاحب مغازه مورد اشاره قرار داد و گفت: افراد مصدوم توسط تیم های عملیاتی اورژانس در محل به مراکز درمانی منتقل شدند. 

وی با بیان اینکه تلاش‌های پرسنل آتش‌نشانی خمام و بهره‌گیری از کمک پرسنل آتش‌نشانی رشت،منطقه آزاد انزلی حریق ساختمان های همجوار جلوگیری شد،افزود: علت حادثه در دست بررسی بوده  و خسارات حدود ۸۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

 

انتهای پیام /۳۶۹

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads