کد خبر: 222042 - تاریخ: سه‌شنبه، 10 می 2022 - 17:21

هشدار تعزیرات حکومتی گیلان به سودجویان و متخلفان اقتصادی

وی با تأکید بر اینکه با تخلفاتی همچون گران‌فروشی، احتکار و اخفا به شدت برخورد خواهیم کرد، گفت: نظارت بر بازار را نیازمند همکاری مردم شریف با تعزیرات حکومتی می‌دانیم.

به گزارش خوبان،  مرتضی امینی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هم‌زمان با ماه مبارک رمضان از ابتدای طرح نظارتی ضیافت از تاریخ ۱۴۰۱/۱/۱۴ لغایت ۱۴۰۱/۲/۱۲ با همکاری و حضور بازرسان سازمان جهاد کشاورزی، صمت، اتاق اصناف، مرکز بهداشت، دامپزشکی، استاندارد و سایر ادارات ذی‌ربط انجام گرفت، اظهار کرد: با برگزاری بیش از ۱۹۰ اکیپ گشت مشترک از تعداد هزار و ۴۸۳ واحد اماکن صنفی، غیر صنفی، انبارها، شرکت‌های پخش مواد غذایی،کارخانجات تولیدی روغن خوراکی، نمایندگی‌ها و شرکت‌های پخش روغن که در این مدت مقادیری روغن خوراکی احتکار شده از واحدهای صنفی کشف و ضبط شد.

وی با تأکید بر اینکه با تخلفاتی همچون گران‌فروشی، احتکار و اخفا به شدت برخورد خواهیم کرد، گفت: نظارت بر بازار را نیازمند همکاری مردم شریف با تعزیرات حکومتی می‌دانیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان با بیان اینکه از مردم توقع داریم در مواردی که تخلفاتی همچون گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار و اختفای کالا، تقلب، عدم درج قیمت و خوداری از عرضه کالا و سایر موارد صورت گرفته، همراهی کنند، افزود: از مردم تقضا داریم از طریق سامانه ۱۳۵ که به صورت شبانه روزی فعال است این تخلفات را اعلام کرده و سازمان تعزیرات حکومتی گیلان نیز قانوناً صلاحیت پیگیری و رسیدگی به آن‌ها را دارد.

انتهای پیام/۵۸۸

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads