کد خبر: 221902 - تاریخ: جمعه، 6 می 2022 - 19:20

فرماندار خمام؛

خزانه گیری بیش از ۷۵ درصد شالیزار‌های خمام/ آبرسانی به مزارع از سه مـسیر فردا آغاز می شود

فرماندار خمام با اشاره به اینکه تاکنون در ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شهرستان خمام خزانه گیری انجام شده است،گفت: کشاورزان نگران تامین آب نباشند و یقین بدانند مسئولان شهرستانی برای کاهش تنش‌های آبی اهتمام ویژه دارند.

به گزارش خوبان خبر ؛ اسفندیار جــوشن عصر امروز در خصوص آخرین وضعیت آبرسانی به کشاورزان خمام به خبرنگار خوبان خبر، گفت: با توجه اینکه از روز های گذشته آبگذاری کانال چپ سد سنگر آغاز شده از فردا وارد این شهرستان می شود.

فرماندار شهرستان خمام با بیان اینکه آب از روستای برمچه، بیج و مشکاپست به سمت اراضی شهرستان هدایت خواهد شد،افزود:خوشبختانه شاهد بارش نسبی پراکنده ای هم بوده ایم که با خنک شدن هوا، از تبخیر آب جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه از زمان ورود آب به شهرستان باید مدیریت در این خصوص انجام تا به صورت عادلانه آب به مزارع و کشت‌ زارها هدایت شود،افزود: بخشداران،دهیاران ،  مسولان آبیاری از فردا میان کشاورزان حضور می یابند تا ضمن نظارت بر نحوه آب رسانی به مزارع، آماده هرگونه پیشنهاد و نظر از سوی کشاوران هستند. 

اسفندیار جــوشن با اشاره به اینکه تاکنون در ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شهرستان خمام خزانه گیری انجام شده است،گفت: کشاورزان نگران تامین آب نباشند و یقین بدانند مسئولان شهرستانی برای کاهش تنش‌های آبی اهتمام ویژه دارند.

انتهای پیام/۵۵۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads