کد خبر: 220407 - تاریخ: دوشنبه، 14 مارس 2022 - 23:56

ابوالحسن سیمایی

ذره‌ای کم‌فروشی نکردم/شورا پاسخی به درخواست بنده نداد

سیمایی با بیان اینکه شورا باید در این رابطه پاسخ می‌داد، افزود: من منزلی را رهن کردم و از شورا هم خواهش کردم بودجه‌ای برای تأمین مسکن شهردار اختصاص دهد اما پاسخی داده نشد.

به گزارش خوبان ، ابوالحسن سیمایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خوبان خبر با اشاره به دلایل برکناری وی از سوی اعضای شورا اظهار کرد: سؤال حق قانونی شورا است، من امروز در جلسه شورا حاضر شدم و به صورت مکتوب و شفاهی پاسخ اعضای شورا را در صحن شورا دادم.

وی با بیان اینکه اعضای شورا در طرح سؤال از پاسخ‌های بنده قانع شدند، افزود: در جلسه بعد عدم سکونت بنده را مسئله قرار دادند و با توجه به اینکه بنده چهار ماه است در خمام حضور دارم تمام تمرکز خود را به پرداخت حقوق معوقه از شهرداری متمرکز کردم.

شهردار خمام با بیان اینکه از اعضای شورا خواهش کردم در رابطه با بحث سکونت من فکری کنند اما اقدامی نشد، گفت: بر اساس قانون بنده اقدام کردم و در ابتدای اسفند ماه در مکاتبه‌ای به رئیس شورا درخواست کردم بر اساس قانون برای سکونت بنده ردیف بودجه‌ای را برای سکونت من در خمام مشخص کنند اما تا کنون این اتفاق نیفتاد و خودم شخصاً پیش از طرح سؤال اقدام به تهیه مسکن کردم.

سیمایی با بیان اینکه شورا باید در این رابطه پاسخ می‌داد، افزود: من منزلی را رهن کردم و از شورا هم خواهش کردم بودجه‌ای برای تأمین مسکن شهردار اختصاص دهد اما پاسخی داده نشد.

وی با بیان اینکه اولویت امروز شورا بحث سکونت من نیست چرا که چهار سال گذشته شهردار سابق نیز در خمام سکونت نداشت، گفت: بنده تا ساعت ۱۰ شب در شهرداری حضور دارم و تنها ساعاتی در رشت بودم پس اعضای شورا بحث سکونت را بهانه کردند، با وجود اینکه بش عمده‌ای از حقوق معوقه کارکنان شهرداری و مطالبات پیمانکاران را پرداخت کردم و ذره‌ای که فروشی نکردم.

شهردار خمام با تأکید بر اینکه نسبت به مردم تعهد اخلاقی دارد، بیان کرد: من تمام تلاشم این بود شهر را قانونمند کرده و انضباط اجتماعی را در شهر مستقر کنم، و تا جایی که توان دارم به مردم خدمت کنم.

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. حسین
     | 2022/03/16 - 00:29
    پاسخ

    از تلاش های شبانه روزی شهردار محترم بعنوان یک شهروند تشکر میکنم و برایشان آرزوی موفقیت دارم

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads