کد خبر: 220124 - تاریخ: شنبه، 5 مارس 2022 - 11:16

رییس سازمان صمت گیلان:

طرح ویژه نظارتی نوروز در گیلان آغاز شد

به گزارش خوبان خبر ، فرهاد دلق پوش افزود: بازرسان این سازمان در کنار دستگاههای دیگر در راستای تعدیل و واقعی کردن قیمت ها؛ حفظ ثبات بازار و شفاف سازی نظام قیمت گذاری با درج قیمت تولید روی کالا در ایام نوروز بر بازار نظارت خواهند داشت. وی با بیان اینکه نظارت ها متناسب با […]

به گزارش خوبان خبر ، فرهاد دلق پوش افزود: بازرسان این سازمان در کنار دستگاههای دیگر در راستای تعدیل و واقعی کردن قیمت ها؛ حفظ ثبات بازار و شفاف سازی نظام قیمت گذاری با درج قیمت تولید روی کالا در ایام نوروز بر بازار نظارت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه نظارت ها متناسب با معیشت مردم و تنظیم بازار انجام می شود، گفت: توجه خاص به درج قیمت تولید کننده بر روی کالاهای مشمول تا پایان ماه مبارک رمضان۱۴۰۱ با بهره مندی از ظرفیت‌های اتاق اصناف و سایر نهادهای مربوطه در گشت های مشترک در دستور کار قرار دارد.

رییس سازمان صمت گیلان گفت: در این طرح دستگاههای نظارتی شامل تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، بسیج اصناف، نیروی انتظامی، مرکز بهداشت، میراث فرهنگی و گردشگری، اتاق اصناف و اتحادیه ها به منظور انجام مطلوب همگام با سازمان صمت بر بازار نظارت می کنند.

دلق پوش از ثبت کشف تخلفات صنفی و تولیدی به صورت روزانه در سامانه “سیمبا” اشاره و تصریح کرد: در صورت مشاهده تخلفات صنفی و سوء استفاده از فضای نوروزی با اخلالگران نظم بازار به شدت برخورد خواهد شد.

وی بر ضرورت همراهی اصناف و کسبه در ایام مذکور تاکید کرد و اظهار داشت: رعایت حقوق مصرف کنندگان برای تمامی واحدهای تولید کننده و توزیع کننده به منظور رعایت ضوابط سود مصوب در نظر گرفته شده الزامی است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اظهار داشت: مردم در صورت مشاهده تخلفاتی نظیر کم فروشی، عدم صدور فاکتور، گرانفروشی، عدم درج قیمت به قاچاق و احتکار می توانند موارد را به سامانه تلفنی و اینترنتی۱۲۴ برای رسیدگی و برخورد قاطع با تخلفات احتمالی گزارش کنند.

 

انتهای پیام/۳۶

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads