کد خبر: 220107 - تاریخ: جمعه، 4 مارس 2022 - 21:04

بخشدار مرکزی خمام خبرداد :

 ۵ هکتار از اراضی شمالی روستای جفرود بالا در آتش سوخت / وزش باد خسارتی به روستاهای حاشیه تالاب وارد نکرد

بخشدار مرکزی خمام گفت:امروز بر اثر سهل انگاری و وزش باد ۵ هکتار از اراضی شمالی جفرود بالا در آتش سوخت.

به گزارش خوبان خبر ؛ بخشدار مرکزی خمام گفت : امروز بر اثر سهل انگاری و وزش باد ۵ هکتار از اراضی شمالی جفرود بالا در آتش سوخت.

عصمت محمد دوست عصر امروز در گفتگو با خوبان خبر با اشاره به رخ دادن آتش‌سوزی از اراضی شمالی جفرود بالا بخش مرکزی، اظهار داشت:بر اثر سهل انگاری و وزش باد ۵ هکتار این منطقه دچار حریق شد که بااطلاع به موقع دهیارروستای جفرودبالا و با تلاش های آتش نشانی سازمان منطقه آزاد انزلی مهار و خاموش شد.

وی با اشاره به اینکه حسب اطلاع دهیار و شورای روستای توکسر بخش مرکزی خمام مبنی بر آتش سوزی نیزار ها در روستای شانگهای پرده و روستای طور کده شهرستان بندر انزلی ونگرانی به وجود آمده بلافاصله نیروی های امدادی به روستای توکسر اعزام شدند،افزود: با توجه به اینکه رودخانه ای در میان‌روستای توکسر شیجان و محدوده انزلی را جدا می کرد که خوشبختانه حریق به بخش مرکزی سرایت پیدا نکرد.

بخشدار مرکزی خمام با بیان اینکه احتمال می رفت تا براثر وزش باد آتش به دهنه سر شیجان هم سرایت کند،خاطر نشان کرد: نیروی ها امدادی به محل اعزام شدند که خوشبخانه مشاهده شد آتش سوزی دراین روستا مهار شده است.  

عصمت محمد دوست با اشاره به دستور فرماندار شهرستان همه نیروهای امدادی ، آتش نشانی ، افراد بومی منطقه در آماده باش کامل هستند،افزود: خوشبختانه ورزش باد امروز هیج خسارتی به زیر ساخت های بخش مرکزی و به ویژه روستاهای حاشیه تالاب وارد نکرده است.

 

انتهای پیام/۵۵۵

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads