کد خبر: 220044 - تاریخ: چهارشنبه، 2 مارس 2022 - 12:52

 معاون فرمانداری شهرستان خمام :

تذکر ۷ واحد از نانوایان متخلف/ بازرسی از نانوایان و اصناف شهرستان تداوم خواهد داشت

معاون فرمانداری شهرستان خمام با اشاره به تخلف ۷ واحد نانوایان تاکید کرد: متصدیان واحدهای متخلف پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش خوبان خبر؛ معاون فرمانداری شهرستان خمام در حاشیه بازرسی سرزده از نانوایان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صبح امروز ۱۷ مورد بازرسی از نانوایان توسط، جهاد کشاورزی، اداره صمت، اتاق اصناف و شبکه بهداشت و درمان انجام گرفت که ۱۴ مورد شهری و ۳ مورد نیز روستایی بودند.

سید حمید موسوی با اشاره به اینکه ۷ واحد از نانوایان به دلیل کم فروشی ، رعایت نکردن بهداشت به آنها تذکر داده شد ، افزود: ۶ واحد نانوایی نیز در طی این بازرسی تعطیل بودند.

معاون فرمانداری خمام، ادامه داد: اگر واحد نانوایی دلیل موجه برای تعطیلی نداشته باشند ، سهمیه آرد واحدهای مذکور چه درصورت موجه و چه درصورت غیرموجه‌ بودن تعطیلی کسر درصورت غیرموجه تشخیص‌ داده‌ شدن بنابر ضوابط تذکر دریافت و با آنها برخورد می شود.

موسوی با اشاره به اینکه کمیته کار گروه آرد و نان شهرستان در نظر ندارد نانوایی متخلف را تعطیل کند، افزود: این کمیته به‌ دنبال سیاست تشویقی و اصلاحی است.

این مسئول با بیان اینکه نانواهای منصف تشویق می شوند، افزود: نانوایان که در طول سال نان با کیفیت و نکات بهداشتی رعایت کند طی مراسمی از آنها تقدیر می شود و افراد که قانون را رعایت نکنن سهیمه آرد به صورت موقت کسر و به نانوایی دیگر واگذار می شود.

سید حمید موسوی با بیان اینکه بازرسی از نانوایان و اصناف شهرستان در طول هفته به صورت نامنظم انجام می گیرد،تصریح کرد: این بازرسی ها تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/۶۹۹۹

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads