کد خبر: 219941 - تاریخ: جمعه، 25 فوریه 2022 - 22:18

امیکرون عقب نشینی کرد ؛

شهرستان خمام و بخش خشکبیجار و لشت نشاء در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفتند

بر اساس تازه ترین ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که امروز جمعه اعلام شد، شهرستان خمام و بخش های  بخش خشکبیجار و لشت نشاء   از شرایط قرمز کرونایی خارج و نارنجی شدند.

  به گزارش خوبان، بر اساس تازه ترین ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که امروز جمعه اعلام شد، شهرستان خمام و بخش های  بخش خشکبیجار و لشت نشاء   از شرایط قرمز کرونایی خارج و نارنجی شدند.

از هجدهم دی ماه امسال با کاهش شمار مبتلایان و بیماران بستری تمامی ١٧ شهرستان استان گیلان وارد رنگ‌بندی آبی شده بودند که این وضعیت برای کمتر از سه هفته تداوم داشت، رنگ نارنجی از ششم ، زرد از هشتم و قرمز از سیزدهم بهمن ماه بار دیگر در نقشه کرونایی گیلان قرار گرفت.

بر اساس آخرین آمار امروز جمعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان،  ۶۲۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری بوده و طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ۱۱۴ بیمار کرونایی بستری شدند.

رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا شامل فاصله فیزیکی، استفاده از ماسک و پرهیز از دورهمی و تجمعات در کنار واکسیناسیون از راهکارهای  مورد تاکید کارشناسان بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا است.

انتهای پیام/۵۸۸۷

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads