کد خبر: 219351 - تاریخ: پنج‌شنبه، 3 فوریه 2022 - 13:28

جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد

شناسایی و دستگری مرد حیوان آزاری که روی گربه آب جوش ریخته بود

سرهنگ حسین حسن‌پور گفت: در پی پخش تصاویری از ریختن آب جوش بر روی یک گربه در فضای مجازی و جریحه‌دار شدن احساسات برخی شهروندان، بلافاصله موضوع به صورت پرونده‌ای ویژه، در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

به گزارش خوبان، جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری عامل حیوان آزاری در رشت خبر داد.

سرهنگ “حسین حسن‌پور” در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی پخش تصاویری از ریختن آب جوش بر روی یک قلاده گربه در فضای مجازی و جریحه‌دار شدن احساسات برخی شهروندان، بلافاصله موضوع به صورت پرونده‌ای ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 

سرهنگ حسین حسن‌پور گفت: در پی پخش تصاویری از ریختن آب جوش بر روی یک گربه در فضای مجازی و جریحه‌دار شدن احساسات برخی شهروندان، بلافاصله موضوع به صورت پرونده‌ای ویژه، در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 

وی در ادامه افزود: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی متهم ۲۹ ساله این پرونده را در شهرستان رشت شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، وی را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه از منظر اعتقادی و انسانی اینگونه رفتارها مذموم بوده و پلیس به شدت با هرگونه رفتاری که ترویج خشونت را در پی داشته باشد به صورت قانونی برخورد می‌‌کند بیان داشت: حیوان آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه‌ای ممنوع است و مرتکب یا مرتکبان به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهند شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و معرفی وی به مرجع قضائی از مردم خواست در صورت مواجهه با موارد مجرمانه در فضای مجازی می‌توانند مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir و یا با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا گزارش کنند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads