کد خبر: 14365 - تاریخ: سه‌شنبه، 11 دسامبر 2012 - 23:11

در جلسه هیئت مؤسس دانشگاه پیام نور خمام؛

سید مرتضی میرجود به عنوان مسئول اجرایی دانشگاه پیام نور خمام انتخاب شد

در جلسه هیئت مؤسس دانشگاه پیام نور خمام، سید مرتضی میرجود به عنوان مسئول اجرایی این دانشگاه معرفی شد.

به گزارش خوبان: جلسه هیئت مؤسس دانشگاه پیام نور خمام صبح روز دوشنبه با حضور کلیه اعضاء هیئت مؤسس و دکتر بردبار معاونت آموزش دانشگاه پیام نور استان گیلان در محل بخشداری خمام برگزار گردید.
حسینی بخشدار خمام در ابتدای این جلسه با عرض تسلیت سالروز شهادت امام زین العابدین(ع) اظهار داشت: الحمدالله کلیه تعهدات اعضای هیئت مؤسس دانشگاه پیام نور خمام به منظور تاسیس دانشگاه مستقل در بخش انجام شده که آخرین مورد آن تحویل یک قطعه زمین به مساحت 4100 متر مربع جهت احداث ساختمان دانشگاه بوده است که امیدواریم این مطالبه اساسی خیرین هیئت مؤسس دانشگاه پیام نور خمام که آغاز عملیات ساختمان این دانشگاه در خمام است به زودی اجرایی گردد.
در ادامه این جلسه دکتر بردبار ضمن تشکر از بخشدار خمام و اعضای هیئت مؤسس به خاطر تلاش هایشان در همکاری با دانشگاه پیام نور خمام اظهار داشت: وجود مراکز آموزش عالی در تمامی شهرها و بخش ها باعث توسعه منطقه است.
وی ادامه داد: با توجه به همکاری خوبی که اعضای هیئت مؤسس با دانشگاه پیام نور استان داشتند تصمیم گرفته شد تا یکی از همکاران را به عنوان مسئول اجرایی این دانشگاه انتخاب نماییم که این مسئولیت برعهده آقای سید مرتضی میرجود گذاشته شد.

بردبار خاطرنشان کرد: جا دارد از زحمات آقای سید تقی میری که در راه اندازی این دانشگاه زحمات زیادی را متقبل شدند تشکر نماییم.
در انتهای این جلسه نیز اعضای هیئت مؤسس از زحمات میری مسئول اجرایی قبلی این دانشگاه تشکر نموده و برای وی آرزوی موفقیت نمودند.

 


 

انتهای پیام/75


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۶

  1. نادر افشار
     | 2013/04/21 - 22:51
    پاسخ
    +3
    -2

    سلام ؛ من این خبر رو کاملاً اتفاقی دیدم و خیلی خوشحال شدم به این دلیل که سید مرتضی میرجود جوان شجاع,متخصص و با جوهره ای هست. به راحتی میشه ایشون رو در مراتب خیلی بالاتر تصور کرد … من به شخصه آرزوی بهترین تقدیر را برایش دارم .

  2. ناشناس
     | 2014/06/9 - 15:48
    پاسخ

    خیلی خیلی خوشحالم که این خبر دیدم.و ارزوی بهترین ها ولحظات رو براتون دارم.کوچیکتون. نیما علیپور

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads