کد خبر: 124179 - تاریخ: دوشنبه، 14 نوامبر 2016 - 09:37

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبر داد؛

آغاز سه پروژه بزرگ راه و شهرسازی در استان گیلان

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از آغاز عملیات اجرائی چهارخطه کردن محور آستارا-ویرمونی-خطبه سرا خبر داد و گقت : عملیات اجرائی پروژه های تقاطع راه پل محور سراوان به کوچضفهان و فاز اول کنارگذر مرجقل(تولم شهر) به زودی شروع می شود

به گزارش خوبان، علی خاوری با بیان اینکه عملیات اجرائی چهارخطه کردن محور آستارا-ویرمونی-خطبه سرا که بعنوان يكي از پر ترددترين و پرترافيك ترين محورهاي استان می باشد و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در حال انجام میباشد اظهار کرد: با توجه به شرایط منطقه و کوهستانی بودن آن و حساسیت گره های ترافیکی می طلبد در سریعترین زمان ممکن زیر بار ترافیک برود.

وی در ادامه با اشاره به پروژه تقاطع راه پل در محور سراوان به کوچصفهان که از نقاط بسیار پرترفیک و حادثه خیز بوده و تعریض پل های این مسیر از اولویت های اساسی این اداره کل می باشد، خاطرنشان کرد : عملیات اجرائی این پروژه به زودی آغاز خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان اعتبار درنظرگرفته شده برای این پروژه را بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:  فاز اول آن تعریض پل و راستگرد های دو سمت میباشد و مترصد آن هستیم تا پایان سال این پروژه به بهره برداری برسد.

خاوری در پایان تصریح کرد: فاز اول کنارگذر مرجقل(تولم شهر) در مرحله مناقصه است و عملیات اجرائی این پروژه هم به زودی آغاز خواهد شد و سعی می کنیم این پروژه هم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

منبع:کاسپین 

انتهای پیام/456


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads