کد خبر: 11991 - تاریخ: پنج‌شنبه، 15 نوامبر 2012 - 18:42

احمدی نژاد به گیلان می آید.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری کنگره میرزا کوچک جنگلی با حضور رئیس جمهور به ‌زودی در این استان خبر داد.

به گزارش خوبان به نقل از خبرگزاری فارس، سید وحید فخرموسوی در آیین اختتامیه بیست ‌و چهارمین جشنواره تئاتر مناطق کشور در مجتمع خاتم‌الانبیا (ص) با اشاره به حضور نیافتن مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این مراسم اظهار کرد: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به دلیل جلسه برگزاری کنگره میرزا کوچک جنگلی در دفتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران حضور دارد.

به گفته وی کنگره میرزا کوچک جنگلی با حضور رئیس جمهور به‌ زودی در گیلان برگزار می‌شود.

فخرموسوی در ادامه به برگزاری جشنواره بیست‌ و چهارمین جشنواره تئاتر مناطق کشور در گیلان اشاره کرد و افزود: جشنواره مذکور با حضور 10 گروه نمایشی از استان خراسان رضوی با سه نمایش، کردستان یک نمایش، سمنان دو نمایش، مازندران دو نمایش و سیستان و بلوچستان دو نمایش از 22 تا 24 آبان جاری در گیلان برگزار شد.

این مسئول گیلان را میزبان خوبی برای برگزاری جشنواره‌ها دانست و خاطرنشان کرد: اسفند سال گذشته جشنواره اکبر رادی در گیلان برگزار شد.

وی با اشاره به انتشار 12 کتاب منتخب نخستین جشنواره نمایشنامه‌نویسی گیلان تصریح کرد: امسال کتاب‌های مذکور در دومین جشنواره نمایشنامه‌نویسی «روزنه آبی» رونمایی می‌شوند.

به گزارش فارس، نمایش‌های «وکیل تسخیری»، «محله مرد خوب»، «عجیب، امور، قضیه»، «مجلس‌نامه»، «کسوف»، «تولدت مبارک سامی»، «رای را»، «قصه شهر بی‌خواب»، «تهار ماه» و «هشتمین سفر سندباد»، توسط 10 گروه نمایشی در بیست‌ و چهارمین تئاتر منطقه‌ای کشور در رشت روی صحنه رفت.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads