کد خبر: 11706 - تاریخ: دوشنبه، 12 نوامبر 2012 - 10:27

با کسب امتیازهای لازم در آلمان و لهستان رخ داد

راهیابی تاریخی نوشاد به فینال تورهای جهانی/ جدال با برترین‌های دنیا

ملی پوش پینگ‌پنگ ایران با کسب امتیازات لازم در دو تور جهانی آلمان و لهستان، به فینال تورهای جهانی راه یافت.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، نوشاد عالمیان نابغه پینگ پنگ کشورمان اولین ورزشکار ایرانی این رشته خواهد بود که در فینال تورهای جهانی حضور پیدا می‌کند. این موفقیت با کسب 2 مقام قهرمانی تورهای جهانی در کویت و آلمان و 2 عنوان سومی در کره جنوبی و لهستان رده سنی امید به دست آمد.

15 مسابقه تورجهانی سال 2012 در قاره های مختلف دنیا برگزار شد و بعد از آخرین مسابقه که شب گذشته در لهستان به پایان رسید، نفرات برتر با کسب امتیازهای لازم به فینال یک میلیون دلاری تورهای جهانی در شهر هانگ ژیو کشور چین راه یافتند.

در فینال تورهای جهانی 15 بازیکن برتر بزرگسال، 7 ورزشکار امید و 7 تیم برتر دونفره که امتیازات بیشتری در تورهای جهانی دریافت کردند به فینال راه یافتند که در رده سنی امید نوشاد عالمیان ملی پوش کشورمان موفق شد رده دوم تورهای جهانی را به خود اختصاص دهد و به فینال راه یابد.

عالمیان در تور جهانی کویت 1400 امتیاز، کره جنوبی 350 امتیاز، آلمان 1680 امتیاز و لهستان 350 امتیاز و در مجموع 3780 امتیاز بعد از چن‌آن از تایوان رتبه دوم رده بندی تورهای جهانی را به خود اختصاص داد و به عنوان اولین ایرانی در فینال تورهای جهانی حضور پیدا خواهد کرد.

پس از این 2 بازیکن، پاتریک فرانزیسکی از آلمان، یوتو مواماتسو از ژاپن، سیمون گایوزی از فرانسه، فنگ چن از سنگاپور و جونگ یونگ سیک از کره جنوبی به همراه یک بازیکن از میزبان مسابقات، 8 ورزشکاری هستند که در فینال تورهای جهانی امیدها به میدان می‌روند.

رقابت‌های فینال تورهای جهانی روزهای 16 تا 19 آذرماه در شهر هانگ ژیو چین برگزار می‌شود و دارای یک میلیون و شانزده هزار دلار جایزه نقدی است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads