کد خبر: 11469 - تاریخ: پنج‌شنبه، 8 نوامبر 2012 - 10:53

عروس و دامادهای با حجاب گیلانی کارت هدیه می‌گیرند

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: عروس و دامادهای گیلانی که حجاب اسلامی را رعایت کنند کارت هدیه می‌گیرند.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: عروس و دامادهای گیلانی که حجاب اسلامی را رعایت کنند کارت هدیه می‌گیرند.

هامون محمدی در جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به اجرای طرح گفتمان ولایت توسط سپاه اظهار کرد: دغدغه‌های مقام معظم رهبری از طریق بسیج دنبال می‌شود و نخستین بحث آن امر به معروف و نهی از منکر است.

وی به تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در تمام رده‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج اشاره کرد و افزود: امسال روز سوم از هفته بسیج مصادف با عاشورا است و فعالیت‌ها در این هفته به صورت ویژه انجام می‌شود.

محمدی هفته بسیج امسال را با دیگر سال‌ها متفاوت خواند و تصریح کرد: تمام دسته‌های عزاداری در محرم سال جاری باید منسجم عمل کنند تا دینداری مردم گیلان مشخصِ‌تر شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید براینکه عزاداری‌های روز عاشورا باید به نماز ظهر منتهی شود، خاطرنشان کرد: بحث فضاسازی بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه شهر رشت را دارای تنوع فرهنگی توصیف کرد و گفت: تغییر فضاسازی از دو سال گذشته با نصب تمثال شهدا در شهر رشت آغاز شده است.

محمدی خواستار همکاری شورای اسلامی و شهرداری شهر رشت در مورد شعارها و ارزش‌های انقلاب اسلامی شد و ابراز کرد: فعالیت‌های انجام شده باید بتواند فضای جامعه را به طرف ارزش‌ها بیشتر هدایت کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان تشویق مردم در بحث امر به معروف و نهی از منکر را اثربخش خواند و اظهار کرد: عروس و دامادهای گیلانی که حجاب اسلامی را رعایت کنند کارت هدیه ۵۰ هزار تومانی می‌گیرند و این امر تاکنون اثر تبلیغی مثبتی داشته است.

*عزاداری مدارس گیلان با محوریت امر به معروف برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان نیز در جلسه مذکور به برنامه‌های دهه امر به معروف و نهی از منکر در مدرسه‌های استان اشاره کرد و گفت: نشست هم‌اندیشی تذکر زبانی با معاونان و مسئولان پرورشی مدرسه‌های گیلان برگزار می‌شود.

ایوب نجف‌زاده از فراخوان مقاله ایده‌های اجرایی امر به معروف و نهی از منکر در مدرسه‌های گیلان خبر داد و افزود: همایش مداحان دانش‌آموز با هدف پرهیز از تحریف واقعه عاشورا در استان برگزار می‌شود.

وی به فعالیت شورای امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش گیلان اشاره کرد و یادآور شد: مسابقه‌های کتابخوانی، انشاءنویسی و طراحی پوستر به مناسبت دهه امر به معروف و نهی از منکر در مدرسه‌های استان برگزار می‌شود.

نجف‌زاده با اشاره به مراسم عزاداری در ایام محرم در مدرسه‌های گیلان، تصریح کرد: امسال عزاداری‌ها در مدرسه‌های استان با محوریت امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.

منبع: شاهد شمال 

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads