کد خبر: 11419 - تاریخ: چهارشنبه، 7 نوامبر 2012 - 19:35

آزادراه رشت ‌ـ قزوین ساعت 18 امروز بازگشایی نهایی شد

لاین جنوب به شمال آزاد راه رشت ‌ـ قزوین که به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود، لحظاتی قبل بازگشایی شد.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی این شهرستان لحظاتی قبل در جریان بازگشایی مسیر مسدود شده آزاد راه رشت‌ ـ قزوین اظهار کرد: عملیات بازگشایی مسیر رانشی آزاد راه رشت‌ ـ قزوین در حد فاصل رودبار به امامزاده هاشم در منطقه خرشک از ساعت 17 روز گذشته آغاز و تا 16 عصر امروز ادامه یافت.

اردشیر علیزاده افزود: با تلاش زیاد عوامل راهداری، پلیس راه و دیگر کسانی که در بازگشایی مسیر فعالیت کردند آزادراه مسدود شده لحظاتی قبل بازگشایی شد و تردد خودروها در آن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون 10 هزار متر مکعب خاکبرداری صورت گرفته است، ابراز کرد: آزاد راه رشت‌ ـ ‌قزوین در مسیر مذکور به دلیل سست بودن خاک مسیر بالادست کارخانه خرشت «شهرک صنعتی مارلیک» رانش کرده بود.

این مسئول با بیان اینکه حادثه مذکور تلفات جانی و مالی نداشته است، خاطرنشان کرد: آزادراه بازگشایی نهایی شده است.

ریزش کوه که در محور آزاد راه رشت ‌ـ قزوین در مسیر خرشت رودبار به دلیل سستی خاک ایجاد شده بود موجب بسته شدن موقت این مسیر شده بود که عوامل راهداری با تمام امکانات و ماشین‌آلات از ابتدای رانش برای بازسازی و پاکسازی مسیر وارد عمل شدند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads