کد خبر: 11119 - تاریخ: شنبه، 3 نوامبر 2012 - 11:03

محمدعلی ثابت‌قدم

احداث پارکینگ طبقاتی در 9 نقطه پرترافیک رشت

وی به وضعیت پروژه در دست اجرای پیاده‌راه‌سازی خیابان علم‌الهدی رشت اشاره کرد و یادآور شد: این پروژه تا اواخر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: محمدعلی ثابت‌قدم در حاشیه برگزاری جشن بزرگ ولایت در جمع خبرنگاران با تبریک عید غدیر خم رویکرد شهرداری را نگاه نرم‌افزاری دانست و اظهار کرد: این نگاه در راستای ارائه خدمات بهتر است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی رشت گفت: به لحاظ ترافیکی وجود یک میدان در تقاطع همسطح اشتباه است.

این مسئول جمع‌آوری توقفگاه‌های تاکسی و اتوبوس در تقاطع‌ها را مهم خواند و افزود: در چهار طرف میدان شهرداری باید این توقفگاه‌ها حذف شود.

وی درباره قطار شهری رشت ابراز کرد: حفاری قطار شهری در حال انجام است و مطالعات این پروژه مراحل پایانی را می‌گذراند و به‌کارگیری از سرمایه‌گذاران در حال انجام بوده تا با یک مدل مشترک مسیرها را به درستی شناسایی کنیم و آن را به سرانجام برسانیم.

ثابت‌قدم افزایش ناوگان اتوبوسرانی را از دیگر برنامه‌های مهم برشمرد و ابراز کرد: برای شرکت‌های اتوبوسرانی و تاکسی‌بی‌سیم از توان بخش خصوصی استفاده می‌شود.

وی به وضعیت پروژه در دست اجرای پیاده‌راه‌سازی خیابان علم‌الهدی رشت اشاره کرد و یادآور شد: این پروژه تا اواخر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار رشت از پیش‌بینی 9 نقطه پرترافیک این شهر برای احداث پارکینگ طبقاتی خبر داد و اذعان کرد: پارکینگ طبقاتی در خیابان‌های امام خمینی (ره)، حاجی‌آباد، سعدی، داخل رینگ نخست بین خیابان معلم و سبزه‌میدان و… ایجاد می‌شود.

وی تشویق سرمایه‌گذار و حمایت از بخش‌خصوصی را اهداف مهم در شهرداری دانست و تصریح کرد: برای سرمایه‌گذارانی که در احداث پارکینگ طبقاتی همکاری کنند تسهیلات خاصی درنظر گرفته می‌شود.

شهردار و شورای شهر رشت در مراسم جشن ولایت در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهر برای نخستین بار از 10 خبرنگار سید تجلیل کردند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads