کد خبر: 10994 - تاریخ: پنج‌شنبه، 1 نوامبر 2012 - 12:43

احمدی نژاد: همه ی زلزله زدگان تا پایان آبان ماه خانه دار می شوند.

رییس جمهور با اشاره به روند مثبت ساخت و ساز مسکن در مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت:اگر روند بازسازی‌ با همین سرعت به پیش برود، تا پایان آبان‌ماه هیچ خانواده‌ای بدون سرپناه باقی نخواهد ماند.

به گزارش خوبان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،محمود احمدی نژاد پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در اجتماع ساکنان روستای مهتر لو از توابع شهرستان ورزقان، با اشاره به بازدید گذشته خود از مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی، گفت: در جریان آن سفر با مردم قرار گذاشتیم که همه دست در دست یکدیگر گذاشته و برای بازسازی تمام روستاها و شهرهایی بهتر و زیباتر همت خود را متمرکز کنیم و امروز خدا را شاکر هستم که با همت مردم و کمک خادمان دولت تمام این دشت و کوه‌ها به کارگاهی وسیع برای سازندگی تبدیل شده است.

رییس جمهور با اشاره به بازدید هوایی از دیگر روستاها و مناطق زلزله زده استان نیز تصریح کرد: معتقدم اگر روند بازسازی‌ و ساخت و سازها با همین سرعت به پیش برود، تا پایان آبان‌ماه هیچ خانواده‌ای بدون سرپناه باقی نخواهد ماند.

احمدی‌نژاد همچنین به تهیه بسته‌های وسایل منزل شامل یخچال، اجاق گاز، فرش و بخاری برای خانواده‌هایی که خانه های آنان بازسازی می‌شود، اشاره کرد و گفت: ان‌شاء الله به کسانی که خانه‌های آنان آسیب جزئی دیده نیز دو میلیون کمک بلاعوض و یک و نیم میلیون وام ارزان قیمت اعطا خواهد شد تا منازل خود را بازسازی کنند.

وی افزود: دولت به آن دسته از جوانانی که در شرف ازدواج بودند نیز کمکهایی اعطا خواهد کرد، تا بتوانند مسکن مناسبی برای خود بنا کنند.

رییس‌جمهور همچنین به مردم قول داد که تا کمتر از یک و نیم ماه دیگر مجدداً برای بازدید از مناطق زلزله‌زده به استان آذربایجان شرقی سفر کند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads