کد خبر: 10965 - تاریخ: پنج‌شنبه، 1 نوامبر 2012 - 10:35

جلسه ی بزرگداشت یوم الله 13 آبان بخش خمام+ عکس

جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی 13 آبان بخش خمام دوشنبه هفته جاری، با حضور حجت الاسلام عاشوری امام جمعه خمام، حسینی بخشدار خمام و دیگر مسئولین ذیربط در سالن اجتماعات آموزش و پرورش بخش خمام برگزار گردید.

به گزارش خوبان، جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی 13 آبان بخش خمام دوشنبه هفته جاری، با حضور حجت الاسلام عاشوری امام جمعه خمام، حسینی بخشدار خمام و دیگر مسئولین ذیربط در سالن اجتماعات آموزش و پرورش بخش خمام برگزار گردید.

در ابتدای جلسه حسینی ضمن تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر ادامه داد: 13 آبان یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار یعنی آمریکا از ایران اسلامی نقش اساسی داشته است.

وی تصریح کرد: ما باید طوری برنامه ریزی نماییم که راهپیمایی 13 آبان امسال که در روز جمعه 12 آبان برگزار می شود ضمن حضور بیش تر دانش آموزان با حضور مردم مومن و انقلابی و شهید پرور که هیچ وقت انقلاب و آرمانهای والای امام و رهبری را تنها نگذاشته اند در راهپیمایی همراه باشد.

سپس حجت الاسلام عاشوری به ایراد سخنرانی پرداخت. امام جمعه خمام در ابتدای سخنانش پیرامون روز 13 آبان گفت: در واقع 13 آبان هم با ولایت شروع شد. در سال 43 در 13 آبان حضرت امام (ره) را به عنوان ولی خدا در عصر حاضر  و نائب بر حق امام زمان(عج) تبعید کردند به ترکیه و در سال 1357 دانش آموزان و دانشجویان ما به خاطر یاد حضرت امام و نام آن حضرت مراسم داشتند در دانشگاه تهران که آن فاجعه را رژیم طاغوت به وجود آورد. در واقع ما هم با گرامی داشت 13 آبان ولی خدا را یاری می کنیم و ولایت را تقویت می کنیم. حجت الاسلام عاشوری در پایان سخنانش خواستار مشارکت و حضور هرچه بیش تر مردم در راهپیمایی 13 آبان شد.

لازم به یادآوری است که راهپیمایی 13 آبان امسال بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی روز جمعه 12 آبان برگزار خواهد شد.

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads