کد خبر: 10900 - تاریخ: چهارشنبه، 31 اکتبر 2012 - 10:29

دیدار بخشدار خمام با مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان

بخشدار خمام روز یک شنبه هفته ی جاری با حجت الاسلام عادلی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان دیدار نمود.

به گزارش خوبان، بخشدار خمام روز یک شنبه هفته ی جاری با حجت الاسلام عادلی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان دیدار نمود.

در این دیدار بخشدار خمام طی گزارش مبسوطی اظهار داشت: بخش خمام دارای 70 مسجد و 15 بقعه و امامزاده فعال می باشد. حسینی ادامه داد: یکی دیگر از خصوصیات خوب مردم خمام ساختن مساجد می باشد. مساجدی که مردم می سازند هم به لحاظ ظاهری زیباست و هم معنویت خاصی به شهر و روستایشان می بخشد. مساجد زیادی در بخش خمام در حال احداث می باشد. از جمله این مساجد، مساجد روستاهای لات، دافچاه، میان محله شیجان و اشکیک است که البته نیازمند مساعدت مسئولین است.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام عادلی نیز گزارش مبسوطی از چگونگی امور مساجد و فعالیت هیئت های امنای مساجد و بقاع متبرک بیان کرد. وی سپس در خصوص کمک برای احداث مساجد اظهار داشت: هر ساله بر اساس اعتباراتی که از کشور و کمیته برنامه ریزی برای اوقاف تخصیص داده می شود ، بودجه ای برای ساخت مساجد در حال احداث در نظر گرفته می شود. وی در بخش دیگری از بیاناتش تصریح داشت: 90 درصد درآمد بقاع متبرکه صرف هزینه های عمرانی ، فرهنگی و هزینه های جاری شامل آب ،برق، گاز و غیره می گردد.

وی در پایان قول مساعدت در ساخت 10 مسجد در روستاهای خمام را داد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads