کد خبر: 10816 - تاریخ: سه‌شنبه، 30 اکتبر 2012 - 09:07

تامینی

وضعیت آبرسانی به مناطق روستایی رشت مطلوب نیست

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی: وضعیت آبرسانی به مناطق روستایی این شهرستان چندان مطلوب نیست از این رو باید مسئولان به این مهم توجهی ویژه داشته باشند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت آبرسانی به مناطق روستایی این شهرستان چندان مطلوب نیست از این رو باید مسئولان به این مهم توجهی ویژه داشته باشند.

حسن تامینی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: روستاهای شهرستان رشت با وجود اینکه در مناطق کوهستانی و سخت گذر واقع نبوده و در جلگه متمرکز هستند متاسفانه از نعمت آب آشامیدنی سالم بی بهره اند.

وی همچنین بر ضرورت اجرای “طرح آب شیرکن” در این شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: سه نقطه از زیباکنار تا حسن رود امکان اجرایی این طرح وجود دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در مناطق روستایی این شهرستان نیاز به اعتبارات کلان است.

وی در ادامه از وضعیت نامناسب راه های روستایی شهرستان رشت گلایه کرد و افزود: با هر بار بارندگی مشکلات زیادی بر روستانشینان منطقه تحمیل می شود.

تامینی اظهارداشت: میانگین آسفالت راه های روستایی کشور ۵۳ درصد و این نسبت در گیلان ۴۳ درصد است بنابراین باید با تلاش مضاعف وضعیت آسفالت جاده های روستایی بهبود یابد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads