کد خبر: 10776 - تاریخ: دوشنبه، 29 اکتبر 2012 - 19:49

چهار هتل در گیلان آماده بهره برداری است

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان بیان کرد: چهار هتل در استان به مرحله بهره برداری رسیده و بزودی با حضور مقام های کشوری افتتاح می شود.

به گزارش خوبان به نقل از ایسنا:ˈفردین پورهادیˈ اشاره کرد: تمام هتل های یاد شده در شهرستان لنگرود قرار دارند.

وی اظهار کرد: چهار هتل یادشده با سرمایه گذاری 130میلیارد ریال به مرحله بهره برداری رسیده است؛ و با افتتاح رسمی این هتلها برای 75 نفر شغل ایجاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: در زمان حاضر 59 هتل در گیلان وجود دارد که با افتتاح تعداد یاد شده، ظرفیت هتل های استان به 63 هتل ارتقا خواهد یافت.

پورهادی ادامه داد: در تابستان امسال ماندگاری گردشگران 39/57 درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش یافت؛ و در این مدت 15میلیون و 525 هزار و 733 گردشگر در استان ماندگار شدند که این رقم در دوره مشابه سال گذشته 9 میلیون و 864 هزار و 864 نفر بوده است.

وی تاکید کرد: ماندگاری گردشگران یکی از راهکارهای توسعه گردشگری است؛ و افزایش میزان ماندگاری امروز نتیجه تلاش بسیار و افزایش ظرفیت های گردشگری در استان است.

وی افزود: قابلیت های بالقوه گردشگری استان به حدی است که می توان از آن بجای صنعت نفت بهرمند شد؛ و با توجه به فرابخشی بودن گردشگری، توسعه و ایجاد زیرساخت های این صنعت در گیلان نیازمند اراده عمومی است و بایستی در کانون توجه مسوولان استانی و کشوری قرار گیرد.

در زمان حاضر یکهزار و 79 واحد گردشگری فعال با ظرفیت پنج هزار و 401 اتاق در استان وجود دارد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads