کد خبر: 10438 - تاریخ: چهارشنبه، 24 اکتبر 2012 - 17:41

بازسازی شبکه فاضلاب رشت یک‌میلیارد تومان پول می‌خواهد

مدیر امور آبفای رشت گفت: نگهداری و بازسازی شبکه فاضلاب سنتی رشت به بالغ بر یک‌میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: منصور تکجو ظهر امروز در جلسه امور آبفای این شهرستان با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته برای بازسازی شبکه فاضلاب سنتی رشت در سال گذشته اظهار کرد: سال گذشته برای برطرف کردن مشکل بخش وسیعی از بافت قدیمی رشت، لایروبی 80.4 کیلومتر فاضلاب سنتی این شهر انجام شد.

وی ادامه داد: در بسیاری از نقاط قدیمی شهر که اقدام به ساخت و سازهای جدیدی شده است، به دلیل اجرای نامناسب زیرساخت‌های شهری و سایز کم لوله‌ها و قدیمی بودن سازه‌ها مشکل خروج فاضلاب در این بخش‌ها وجود داشت که سال گذشته 7 هزار و 799 متر اصلاح و توسعه شبکه با اعتباری معادل 900 میلیون تومان با همکاری دو پیمانکار از بخش جاری انجام شد.

مدیر آبفای رشت درباره اجرای برنامه‌های لایروبی و اصلاح شبکه فاضلاب سنتی در نیمه نخست امسال بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی قبلی در نیمه نخست امسال 47.7 کیلومتر عملیات لایروبی و 2 هزار و 183 متر اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب سنتی صورت گرفت.

وی با اشاره به برنامه‌های بخش فاضلاب آبفای رشت تا پایان سال جاری خاطرنشان کرد: امسال برای 34 نقطه از شهر رشت 120 کیلومتر عملیات لایروبی فاضلاب و در صورت جذب اعتبارات لازم، 3 هزار و 400 متر عملیات اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب سنتی رشت انجام می‌شود.

تکجو خاطرنشان کرد: برای اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده بخش فاضلاب سنتی رشت اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد تومان با همکاری سه نفر پیمانکار محلی و تعدادی از پیمانکاران به صورت موردی از بخش جاری شرکت مورد نیاز است.

به گفته وی، امسال برای نگهداری شبکه فاضلاب سنتی رشت اعتباری معادل 175 میلیون تومان از محل اعتبارات طرح‌های عمرانی استان پیش‌بینی شده است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads