کد خبر: 10340 - تاریخ: سه‌شنبه، 23 اکتبر 2012 - 16:26

پروژه خیابان علم‌الهدی رشت نیاز به 3 میلیارد تومان هزینه دارد

اجرای این پروژه نیاز به 3 میلیارد تومان هزینه دارد که حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت پیشنهاد داده تا از 3 کد بودجه انحرافی صورت گیرد و اعتبار این پروژه تامین شود.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: محمود مباحی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی این شهر با اشاره به انجام حفاری‌های جدید در جاده رشت‌‌ـانزلی، اظهار کرد: انجام ندادن حفاری‌های جدید جزو مصوبات شورا بوده و شهرداری رشت باید بر روند اجرای این مصوبه نظارت می‌کرد.

وی افزود: لازم است حوزه معاونت عمرانی شهرداری رشت به شرکت‌های حفار تذکر دهد تا از انجام حفاری‌های جدید در شهر جلوگیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت بر ترمیم ترانشه‌های ایجاد شده در معابر و کوچه‌ها تاکید کرد و افزود: چند سال پیش ضرورت خرید فلاکس ویژه پخش آسفالت در شورای اسلامی شهر رشت بررسی شد و به تصویب رسید که در آن مقطع قیمت این دستگاه 32 میلیون تومان بود.

وی، وجود فلاکس پخش آسفالت را نیاز همیشگی شهر رشت دانست و تصریح کرد: ماشین آسفالت در محل مورد نظر حاضر می‌شود و با سرعت توزیع آسفالت صورت می‌گیرد که این امر از حرارت آسفالت نمی‌کاهد و کیفیت آسفالت پخش شده کاهش نمی‌یابد.

مباحی تصریح کرد: به دلیل برف سنگین سال 83، چند دستگاه ماشین ویژه برف‌روبی با هزینه سنگین خریداری شد در صورتی که خرید فلاکس آسفالت ضرورت بیشتری داشت و به دلیل عدم نظارت بر اجرای مصوبه شورا باید اکنون این دستگاه را با قیمت بالاتری خریداری کنیم.

وی با اشاره به اجرای پروژه پیاده راه‌سازی خیابان علم‌الهدی رشت خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه نیاز به 3 میلیارد تومان هزینه دارد که حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت پیشنهاد داده تا از 3 کد بودجه انحرافی صورت گیرد و اعتبار این پروژه تامین شود.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads