کد خبر: 10237 - تاریخ: دوشنبه، 22 اکتبر 2012 - 20:25

گفتار و کردار روحانیت در طول تاریخ، حجت شرعی و مقبول افراد جامعه است

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه ارزش ها از طریق روحانیت به جامعه تزریق شده و جزو فرهنگ عامه مردم درآمده است، گفت:گفتار و کردار این قشر معتمد دینی،در طول تاریخ حجت شرعی مردم بوده است.

به گزارش خوبان به نقل از شبستان: احمد اسماعیلی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در جلسه شورای روحانیان ایثارگر این استان، روحانیت را عنصر اصلی مولد فرهنگ در کشور دانست.

وی با بیان اینکه ارزش ها و هنجارها، عمدتاً از طریق روحانیت به جامعه تزریق شده و جزو فرهنگ عامه مردم درآمده است، گفت: گفتار و کردار این قشر معتمد دینی، همواره در طول تاریخ، حجت شرعی و مقبول افراد جامعه بوده است.

اسماعیلی اضافه کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی حوزه و روحانیت توانستند بذر ایمان را در دل ها بکارند و باور دینی را در جان ها، بپرورانند.

وی در ادامه با تاکید بر نقش روحانیت در اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: علما و روحانیان باید در اجرا و تبیین منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی پیشرو باشند.

اسماعیلی تصریح کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب در خراسان شمالی برای مقابله با تحریم، فشار و تهدیدات دشمنان بسیار راهگشا و نقشه راهی برای مسوولان و مردم جهت مقابله با زیاده خواهی های دشمنان خواهد بود.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads