کد خبر: 10236 - تاریخ: دوشنبه، 22 اکتبر 2012 - 20:48

رئیس مجمع نمایندگان گیلان

شرق گیلان و غرب مازندران باید استانی مستقل شوند

نماینده رودسر و املش: بینی و بین الله با فکر خودم، عقل خودم و تجربه خودم می گویم که این «استان شدن شرق گیلان و غرب مازندران» به نفع رودسر و املش و رامسر و تنکابن و چالوس و نوشهر است.

به گزارش خوبان به نقل از شاهد شمال، رهبری املشی عصر روز پنج شنبه در دیدار جمعی کثیری از نخبگان و شوراهای اسلامی شهرستان های رودسر و املش گفت: بینی و بین الله به این نتیجه رسیدم که این کار (استان شدن شرق گیلان و غرب مازندران) درست است. خدا من را بکشد اگر برخلاف نظر و مصلحت مردم نظری دهم.

رهبری املشی در ادامه گفت: الان فرصتی فراهم است. این فرصت اگر برای خدمت به مردم باشد، باید استفاده کرد. اگر این فرصت از دست برود، این موقعیّت به نظر من در آینده طول می کشد تا به دست بیاید. ولی اگر از این فرصت به نحو صحیحی استفاده شود، کاری که ممکن است در ۱۰ سال طول بکشد تا انجام شود، در ۱۰ ماه انجام می شود. این طرح به نظر من از لحاظ ارزشی، دینی و اسلامی هم مخالف نیست. از لحاظ قانونی و عرف هم مشکل ندارد.

نماینده رودسر و املش در ادامه گفت: همانطور که استان خراسان جنوبی با ۲ الی ۳ شهرستان کوچک استان شد و امکاناتی گرفت، خراسان شمالی با ۴ شهرستان استان شد و امکاناتی گرفت، استان جدید هم مزایایی است که تاثیر گذار است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان افزود: به نظر من مصلحت است که شرق گیلان به طرح استانی شدن غرب مازندران بپیوندد و به نظر من این بهتر است. نخبگان رودسر و املش هم از این طرح حمایت می کنند.

رهبری املشی گفت: ولی ما می گوئیم که ما گیلان را هم دوست داریم و افتخار می کنیم که گیلانی هستیم. زمانی هم که با غرب مازندران استان شویم،  به گیلانی بودن خود هم افتخار می کنیم.

وی ادامه داد: یک دفعه با آقای میرشفیع معاون بازسازی وزیر راه و شهرسازی به اشکورات رفتیم، ایشان به من گفت که اشکورات مثل بشاگرد «نام یک منطقه» محروم است.

وی در ادامه سخنانش خطاب به نخبگان و شوراهای اسلامی شهرستان های رودسر و املش گفت: انگیزه ما خدمت است. ما به نفع مردم صحبت می کنیم. هیچ کس هم به ما فشار نمی آورد. تصمیم ما  تاثیرگذاری نیست، تصمیم ما فقط تبلیغ یک کار خیر است. یک کار معروف است.

رهبری املشی در پایان گفت: بینی و بین الله با فکر خودم، عقل خودم و تجربه خودم می گویم که این «استان شدن شرق گیلان و غرب مازندران» به نفع رودسر و املش و رامسر و تنکابن و چالوس و نوشهر است. در این مورد که منافع عمومی است با هم دوست باشید.

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. محمد مسعود مالک
     | 2012/10/22 - 22:26
    پاسخ

    متاسفانه نماینده گیلان تومجلس بجای گرفتن بودجه و امکانات برای استان در فکر تجزیه گیلانه بهتره برادر از فکرت بهتر استفاده کنی این اصلا به نفع استان نیست.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads