کد خبر: 10186 - تاریخ: یکشنبه، 21 اکتبر 2012 - 16:52

رئیس مجمع نمایندگان گیلان

تشرف بنیانگذار سبک ورزش رزمی گوجوریو به دین اسلام در رشت

در این جلسه که باحضور اعضاو مشاورین کمیسیون فرهنگی -اجتماعی برگزار شد، استاد واتانابه پس از استماع تلاوت آیات قرآن توسط حجت الاسلام والمسلمین حسن خواه و ذکر شهادتین توسط وی بصورت رسمی به دین مبین اسلام مشرف شد.

به گزارش خوبان به نقل از شمال ما: در جلسه گذشته کمیسیون فرهنگی-اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر رشت ،استاد واتانابه سن سی ریاست سبک گوجوریو واتانابه در جهان شهادتین گفت.

در این جلسه که باحضور اعضاو مشاورین کمیسیون فرهنگی -اجتماعی برگزار شد استاد واتانابه ،استاد شاکری رییس سبک جهانی تیشوریوجی ک اس در جهان،سرهنگ انصاریان و استاد یزدانی رییس فدراسیون کاراته گیلان دعوت شدند و استاد واتانابه پس استماع تلاوت آیات قرآن توسط حجت الاسلام والمسلمین حسن خواه و ذکر شهادتین توسط وی بصورت رسمی به دین مبین اسلام مشرف شد.

شاکری در خصوص پذیرش دین اسلام توسط استاد واتانابه گفت:از استاد دعوت کردم تا به ایران بیاید و وی پس مشاهده شیوه زندگی اسلامی وذکر پاره ای توضیحات درباره مسائل اسلامی اسلام را به عنوان دین برتر برگزید.

رییس کمیسیون فرهنگی -اجتماعی شورا نیز در این جلسه گفت:درست زمانی که دشمنان قسم خورده اسلام دست به توهین هتک حرمت به پیامبر عظیم اشان اسلام زدند یکی از بزرگترین اساتید کاراته جهان دین اسلام را به عنوان دین برتر انتخاب کرد.

محمد حسن عاقل منش افزود: پیامبر اسلام ،پیامبر مهربانی است و هرچه دنیا تلاش کند نخواهد توانست از مهری که خداوند در نهاد این دین قرار داده کم کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن خواه نیز با اشاره به اینکه یک دین کامل باید به پنج سوال انسان جواب دهد خاطره نشان کرد:این سوال که از کجا آمدم ؟به کجا می روم؟چگونه باید بروم؟چه جایگاهی دارم ؟و راهنما کیست؟در ذهن همه انسانها بوجود می آید و تنها دینی که توانسته بهترین پاسخ را به بشر بدهد دین مبین اسلام است.

سخنگوی شورای کلانشهر رشت افزود ا:قوی ترین راه راهی است که انسان بدون استرس،اضطراب و گمراهی آنرا طی کند.به فرموده قرآن ،قوی ترین راه، راه همواری است که رهروش با وقار در آن حرکت میکند و آن راه قرآن است.

در پایان از طرف شورای کلانشهر رشت یک جلد قرآن نفیس به استاد واتانابه اهدا شد.

استاد واتانابه پس از دیدار با اعضای شورای شورای شهر رشت به همراه محمد حسن عاقل منش، استاد شاکری در ساختمان اداره کل تبلیغات اسلامی حضور یافت و بار دیگر شهادتین را بر زبان آورد و نام “محمد ” را برای خود برگزید.

از طرف سازمان تبلیغات اسلامی یک جلد قرآن نفیس با ترجمه انگلیسی به استاد محمد اهداشد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads