کد خبر: 10114 - تاریخ: شنبه، 20 اکتبر 2012 - 12:24

عملیات اتصال خط لوله دوم گاز گیلان انجام شد.

استاندار گیلان از انجام عملیات اتصال خط لوله دوم سراسری گاز به استان خبر داد و گفت: این اتصال نباید مانع از صرفه‌جویی در مصرف گاز گیلان شود.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، کیهان هاشم‌نیا در جریان انجام اتصال خط لوله دوم گاز گیلان، اظهار کرد: با اتصال خط لوله دوم سراسری گاز استان به ایستگاه تقویت فشار گاز لاکان رشت مقدار 110 میلیون متر مکعب گاز قابل انتقال به گیلان و استان‌های شمالی خواهد بود که موجب افزایش تامین امنیت سوخت در فصل زمستان برای مردم گیلان و استان‌های همجوار می‌شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه این اتصال نباید مانع از صرفه‌جویی بخش خانگی و انجام ذخیره سازی سوخت مایع توسط واحدهای صنعتی و نانوایی‌ها شود، افزود: اقدام‌های پیشگیرانه توسط مشترکان شرکت گاز به مراتب مهم‌تر از افزایش ظرفیت انتقال خطوط گاز است.

وی با اشاره به اینکه روزانه در فصل سرما به طور میانگین 25 میلیون متر مکعب گاز در گیلان مصرف می‌شود، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری خط انتقال دوم سراسری گاز در صورت بروز حادثه در خطوط لوله و افت فشار، گاز مردم گیلان در فصل سرما قطع نمی‌شود.

هاشم‌نیا اتصال خط لوله دوم سراسری گاز را موجب افزایش بیشتر فعالیت‌های صنعتی، کشاورزی و ساخت و سازهای مسکونی در استان عنوان کرد.

به گزارش فارس، عملیات تعمیر و اتصال خط لوله دوم سراسری به ایستگاه تقویت فشار گاز لاکان از تیر امسال با تلاش شبانه‌روزی 250 نفر از نیروهای متخصص شرکت ملی گاز ایران انجام شد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads