کد خبر: 99961 - تاریخ: پنج‌شنبه، 24 دسامبر 2015 - 20:29

در شماره‌ی جدید هفته‌نامه خط حزب‌الله منتشر شد؛

خط قرمز انقلاب در خط حزب‌الله سیزدهم

به‌مناسبت هفته‌ی وحدت در این شماره، روایتی تاریخی از چهار دهه تلاش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای وحدت مذاهب در گستره‌ی جهان اسلام منتشر شده است.

به گزارش خوبان،سیزدهمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله در آستانه‌ی یوم‌الله نهم دی‌ماه با یادداشتی درباره‌ی قاطعیت نظام اسلامی دربرابر فتنه‌گران ۸۸ منتشر شد.
همچنین به‌مناسبت هفته‌ی وحدت در این شماره، روایتی تاریخی از چهار دهه تلاش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای وحدت مذاهب در گستره‌ی جهان اسلام منتشر شده است.
خط حزب‌الله این شماره‌ی خود را به روح پرفتوح شهید سمیر قنطار از چهره‌های شاخص مقاومت لبنان که هفته‌ی گذشته در سوریه به شهادت رسید، تقدیم کرده است و در عکس ویژه‌ی خود، عکسی از شهید وحدت، ماموستا شیخ‌الاسلام را با رهبر انقلاب در سال ۸۸ منتشر کرده است. همچنین به‌مناسبت ۱۷ربیع‌الاول سالروز ولادت نبی مکرم اسلام صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم، روایتی از دوران کودکی حضرت محمد صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم از زبان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای آمده است.

نسخه‌ی PDF نشریه در دو نسخه‌ی A4 جهت مطالعه و A3 جهت چاپ برای چاپ و تکثیر بر روی سایت KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند. همچنین برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
khat13-1
انتهای پیام/6524
خوبان

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads