کد خبر: 99316 - تاریخ: پنج‌شنبه، 17 دسامبر 2015 - 16:25

گام به گام تا انتخابات اسفند ماه؛

احتمال حضور 3 کاندیدا از لشت نشاء در انتخابات مجلس + بيوگرافي

با نزديك تر شدن به اسفند 94 و ايام انتخابات گمانه زني در خصوص حضور افراد و چهره هاي سياسي به عنوان يكي از بحث هاي داغ اين روزهاي جامعه مطرح مي باشد.

گزارش خوبان: احتمال حضور 3 كانديدا از بخش لشت نشاء در انتخابات اسفند 94 بيش از پيش قوت گرفت.

با نزديك تر شدن به اسفند 94 و ايام انتخابات گمانه زني در خصوص حضور افراد و چهره هاي سياسي به عنوان يكي از بحث هاي داغ اين روزهاي جامعه مطرح مي باشد.

در این بخش به معرفی نامزدهای احتمالي انتخابات مجلس شوراي اسلامي از بخش هاي خمام، خشكبيجار و لشت نشاء خواهيم پرداخت با اين توضيح كه فعلا بر اساس آخرين شنيده ها بخش هاي خمام و خشكيجار علي الحساب نماينده اي در اين بين ندارند و لشت نشائي ها با 3 كانديدا حضوري فعال در اين دور از انتخابات را دارند.

مروري اجمالي بر زندگي نامه 3 كانديداهاي احتمالي بخش لشت نشاء در انتخابات مجلس:

 

 

1-حسن تامینی لیچارکی :

Hasan-Tamini_300-400_01_13198

در سال ۱۳۴۵ در یکی از روستاهای بخش لشت نشاء شهرستان رشت بنام لیچا و در خانواده ای مذهبی بدنیا آمد.

تاميني مدرك فوق ليسانس رشته آموزش بهداشت و ارتباطات را از دانشگاه علوم پزشکی تهران ، دکترای آموزش و ارتباطات را از مراکز علمی و آموزشی خارج از کشور و دکترای تخصصی خود را در دانشکده بهداشت و انستیتو تحقیقات بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران اخذ نمود.

وي نماینده فعلی رشت در مجلس می باشد.

تاميني سابقه عضويت در کمسیون بهداشت و درمان و سابقه کاندیداتوری در دوره های  هفتم و هشتم مجلس را دارد. او همچنين عضو هيئت علمي دانشگاه نيز هست.

 

2-رمضانعلی صادق زاده :

sadeghzadeh-r

متولد سال 1337 در روستایشیخان گفشلشت نشاء. مدرک فوق دكتری مهندسی ارتباطات، دكتری مهندسی مخابرات و فوق لیسانس مهندسی مخابرات از دانشگاه برادفورد انگلستان و لیسانس مهندسی مخابرات از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی تهران اخذ نموده. درسوابق فعلی وي مي توان عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و عضو هیأت امناء و رئیس پژوهشكده میكروالكترونیك و نماينده مردم رشت در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

3-حسین رضاپور:

82419040915095053904-300x208

در سال 1339 در روستای لاشک بخش لشت نشاء بدنیا آمد. تحصيلات وي کارشناسی ارشد مدیریت رسانه است. در سواق ایشان می توان به مشاوره به مدیران استانی، بازنشسته سپاه پاسداران، دارای سابقه مدیریتی و تخصصی در حوزه های فرهنگی و نظارتی و همچنين داشتن تحصیلات دانشگاهی در دانشگاه امام حسین(ع)  اشاره نمود.

 

انتخابات

انتهاي پيام/119


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads