کد خبر: 9930 - تاریخ: پنج‌شنبه، 18 اکتبر 2012 - 00:33

با حضور عادلی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان:

یادواره شهدای روستای تیسیه خمام برگزار شد+ عکس

مراسم بزرگداشت شهدای روستای تیسیه با حضور عادلی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان در مسجد و بقعه امامزاده قاسم علیه السلام روستای تیسیه برگزار گردید.

به گزارش خوبان، مراسم یادواره شهدای روستای تیسیه با حضور حجت الاسلام عادلی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان، حجت الاسلام عاشوری امام جمعه خمام، حسینی بخشدار خمام و سرهنگ سیمایی فرمانده سپاه ناحیه مقداد و جمعی از اهالی و خانواده ی معظم شهدا در مسجد و بقعه امامزاده قاسم(ع) روستای تیسیه برگزار گردید.

در این مراسم معنوی حجت الاسلام عادلی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان اظهار داشت: مزار شهدا را باید به عنوان سربازان در رکاب امام زمان(عج) زیارت کرد.

وی افزود: اینک 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد و ما الان در یک جنگ اقتصادی و فرهنگی به تمام معنا به سر می بریم . علت این امر آن است که دشمنان می دانند ملت مسلمان ایران ولایت مدار و امام شناس هستند و اگر خط ولایت در ایران اجرا شود و رشد پیدا کند ، این بصیرت در کشوهای اسلامی و کشورهای منطقه به وجود می آید. و دشمن نمی خواهد این اتفاق بیفتد.

وی در پایان از دست اندرکاران برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه این مراسم برادر مهدیه یکی از مداحان منطقه به ذکر مصیبت و نوحه سرایی پرداخت.

 

 

انتهای پیام/76


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads