کد خبر: 99011 - تاریخ: دوشنبه، 14 دسامبر 2015 - 21:41

پیامی به خانواده شهید حبیب روحی چوکامی

یزید زمانه در چهره آمریکا نمایان شده است/مدافعان حرم عرصه را برای جولان ‌جلادان شمر‌صفت ‌‌تنگ کرده‌اند‌

فرمانده کل سپاه پاسداران ‌گفت: یزید زمانه در چهره آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل‌سعود و داعش به منظور منحرف کردن اسلام ناب محمدی (ص) نمایان شده است.

به گزارش خوبان، سرلشکر محمدعلی جعفری عصر امروز در پیامی به خانواده شهید حبیب روحی چوکامی که در مراسم سوم این شهید در مسجد جامع چوکام قرائت شد اظهار کرد: درود و سلام خدا و رسولش بر شهدا، جانبازان و رزمندگان سرافراز جبهه خط مقاومت.

وی با سلام بر پدران و مادران، همسران، فرزندان و تمام بازماندگان شهدا و افتخارآفرینان اسلام و ایران عزیز، افزود: رتبه و شأن معنوی بازماندگان شهدا به تعبیر مقام معظم رهبری بلافاصله پشت سر عزیزان فداکار این بزرگواران است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: سپاس خدایی را که به ما توفیق داد تا تهنیت‌گوی بزرگوارانی باشیم که در راه تکلیف و صیانت از حرمین آل‌الله و شجره طیبه‌ای که نهال آن را حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) بر بستر قلب‌های همیشه منتظر کاشته بود حماسه آفریدند، حماسه‌ای که در عرصه عاشورای حسینی (ع) ادامه یافت و امروز پرچم پر افتخار کربلا و ایثارگران عاشورائیان بر شانه‌های استوارشان است.

جعفری متذکر شد: در روزگاری که یزید زمانه در چهره آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل‌سعود و داعش به منظور منحرف کردن اسلام ناب محمدی (ص) و ترویج افکار شیطانی در کشورهای اسلامی و دنیا نمایان شده، شما به حق توانستید ندای لبیک یا حسین (ع) را با بیزاری جستن از آنها و دفاع از دین خدا با تقدیم خون مطهرتان عملی کرده و عرصه را برای جولان دادن این جلادان شمر‌صفت با تشکیل لشکر جهانی حزب‌الله در بلاد اسلامی تنگ کنید.

منبع :فارس

انتهای پیام /654


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. سید
     | 2015/12/16 - 02:31
    پاسخ

    ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند… ما سربازان سپاه اسلام به خون شهید عزیزمان حبیب روحی قسم می خوریم که تا آخرین نفر از این داعش زادگان و ملعونان سلفی زنده اند دست از مبارزه بر نداریم وبه یاری خدا تک تک این شیطان زادگان را در هر نقطه از جهان که رهبرمان امام خامنه ای عزیز اراده کنند قطعه قطعه خواهیم کرد… یه روحی رو شهید کردن جاش صد تا روحی آماده اند واسه اعزام … یا علی

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads