کد خبر: 9868 - تاریخ: چهارشنبه، 17 اکتبر 2012 - 21:15

فریب اظهارات ضد ایرانی قرضاوی را نخورید

بنده علم قرضاوی را زیر سوال نمی برم بلکه وی در حال اجرای سیاست و برنامه های کشورهای مختلف خارجی در دیگر کشورها است. او با اظهارات خود در جهان عرب فتنه انگیزی می کند.

به گزارش خوبان به نقل از شیعه آنلاین: «یوسف قرضاوی» مفتی سرشناس قطر چند روز پیش طی اظهاراتی به بهانه اوضاع جاری در سوریه، جمهوری اسلامی ایران را به شدت مورد حمله و انتقاد قرار داد.

در واکنش به اظهارات وی، دکتر «زهیر کتبی» نویسنده سرشناس عربستانی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در سایت اجتماعی تویتر، پاسخ اظهارات قرضاوی را داد و از اعراب و به ویژه جوانان مسلمان خواست که فریب اظهارات ضد ایرانی وی را نخورند.

این نویسنده سعودی همچنین در مطلب خود از قرضاوی خواست که تابع ولی أمر خود باشد و از مطرح کردن این گونه اظهارات پرهیز کند. او همچنین قرضاوی را یک شیخ سیاسی که به مطرح کردن اظهاراتی بر ضد حکومت های مختلف می پردازد، معرفی کرد.

«زهیر کتبی» در ادامه قرضاوی را به “عبدالله ابن سبأ” تشبیه کرد و گفت: قرضاوی مانند “عبدالله ابن سبأ” است که همواره اظهاراتی علیه “عثمان بن عفان” بیان می کرد.

وی همچنین افزود: بنده هیچ درخواستی ندارم جز اینکه همگان از اینگونه اظهارات برحذر باشند. دین اسلامی دین فحاشی و لعن کردن دیگران نیست پس چگونه ممکن است که قرضاوی خواستار دعا کردن علیه ایران و لعن کردن این کشور شد به ویژه اینکه ما در أیام مبارک حج به سر می بریم.

این نویسنده سعودی در ادامه گفت: بنده علم قرضاوی را زیر سوال نمی برم بلکه وی در حال اجرای سیاست و برنامه های کشورهای مختلف خارجی در دیگر کشورها است. او با اظهارات خود در جهان عرب فتنه انگیزی می کند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads