کد خبر: 98603 - تاریخ: پنج‌شنبه، 10 دسامبر 2015 - 17:50

برنامه های تشییع پیکر مطهر شهید حبیب روحی، شهید مدافع حرم گیلانی اعلام شد

طی جلسه ای با حضور تعدادی از مسئولین سپاه قدس، نیروی دریایی سپاه، بنیاد شهید و امورایثارگران و خانواده ی معزز شهید روحی، نحوه ی برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) را برنامه ریزی نمودند.

به گزارش خوبان ، ظهر امروز طی جلسه ای با حضور تعدادی از مسئولین سپاه قدس گیلان، نیروی دریایی سپاه، بنیاد شهید و امورایثارگران، ستاد کنگره شهدا و خانواده ی معزز شهید روحی، نحوه ی برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) را برنامه ریزی نمودند.

طبق مصوبات این جلسه، پس از انتقال پیکر آسمانی شهید حبیب روحی به استان گیلان جهت تشییع و تدفین ، در ابتدا پیکر مطهر شهید جهت برگزاری مراسم شب وداع به زادگاه شهید واقع در دهستان چوکام از توابع بخش خمام منتقل خواهد شد.

مراسم تشییع شهید روحی صبح روز بعد در دو مسیر برگزار می گردد؛ ابتدا پیکر مطهر شهید ساعت ۸ صبح از مقر سپاه ناحیه مرکزی رشت واقع در پل عراق به سمت میدان فرهنگ بر روی دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور رشت تشییع خواهد شد و سپس پیکر مبارک این شهید مدافع حرم توسط خودرو و با همراهی و بدرقه مردم به دهستان چوکام انتقال یافته و ساعت ۹:۳۰ صبح در جمع خانواده، همشهریان و عاشقان خط سرخ شهادت، پیکر مطهر این شهید والامقام تشییع و تدفین خواهد شد.

با توجه به اینکه تا زمان برگزاری این جلسه (ظهر امروز) پیکر مطهر شهید حبیب روحی به میهن عزیزمان منتقل نگردیده بود، زمان و مکان دقیق برگزاری برنامه های ذکر شده متعاقباً اعلام خواهد شد.

شهید حبیب روحی‌چوکامی از رزمندگان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که به نیروی دریایی سپاه انتقال پیدا کرد وی که از تکاوران نیروی دریایی سپاه بود جهت ادامه خدمت به منطقه یکم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان هرمزگان منتقل شد و عضو تیپ امام سجاد (ع) نیروی دریایی سپاه شد.

پاسدار شهید حبیب روحی چوکامی با حضور داوطلبانه در کشور سوریه و در حین انجام عملیات مستشاری جهت مبارزه با تروریست های سلفی و تکفیری و دفاع از حریم اهل بیت (ع)، طی اصابت نوعی موشک هدایت شونده  به خودروی حامل وی به درجه ی والای شهادت نائل آمد.

منبع : 8دی
 انتهای پیام /99

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. سید
     | 2015/12/10 - 19:25
    پاسخ
    +4
    0

    روحت شاد ای مدافع حرم بی بی ، روحت شاد ای پاسدار با بصیرت انقلاب و اسلام ، روحت شاد ای سپاهی جان بر کف و مخلص ای شهید تو ثابت کردی که تا پای جان بر سر پیمانت با امام خامنه ای عزیز ایستاده ای ، رویمان سیاست که جا ماندیم ، برایمان دعا کن که ما هم توفیق شهادت نسیبمان شود و عاقبت بخیر شویم … ای شهید عزیز و عالیقدر ما تا آخرین نفس راهت را ادامه خواهیم داد ای پاسدار شجاع

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads