کد خبر: 98163 - تاریخ: شنبه، 5 دسامبر 2015 - 23:24

گوشی هوشمند جدید ژاپنی با قابلیت شست و شوی کامل

شرکت ژاپنی Kyocera، به تازگی گوشی هوشمندی تولید کرده است که کاملا قابل شست و شو می باشد.

به گزارش خوبان ، یک شرکت ژاپنی به تازگی گوشی هوشمندی تولید کرده است که می توان آن را مانند یک بشقاب در زیر شیر آب شست. این گوشی Digno Rafre نام گرفته است.

این گوشی ۵ اینچی تحمل گرمای آب تا ۴۳ درجه ی سانتی گراد را دارد.

گوشی هوشمند تولید شده توسط شرکت ژاپنی Kyocera در حرارت پخت و پز، رطوبت حمام، آب استخر و سایر مواردی که ممکن است به گوشی های هوشمند آسیب برساند مقاوم است.

در واقع گوشی ارائه شده توسط این شرکت ژاپنی ضد شوک است و در برابر انواع حوادثی که ممکن است به گوشی های هوشمند آسیب برساند، مقاوم می باشد.

البته شرکت سازنده اعلام کرده است که این صفحه ی لمسی این گوشی در زیر شیر آب نیز کار می کند. اما کمپانی سازنده توصیه کرده است که برای شستن آن از مواد شوینده استفاده نکنید، زیرا احتمال دارد که صابون ها و سایر مواد شوینده به صفحه ی لمسی آن آسیب برساند.

داخل این گوشی مهر و موم شده و بسیار با دوام می باشد. این گوشی هوشمند دارای نوعی تکنولوژی پیشرفته است که وقتی لبه های گوشی کاملا مهر و موم شده است، برای انتقال صوت از تولید ارتعاشات بر روی صفحه نمایش استفاده می کند.

این گوشی هوشمند همچنین دارای صفحه نمایش شیشه یی لمسی و انعطاف پذیر می باشد و که ضد ساییدگی و شکستگی بوده و برای استفاده به عنوان یک گوشی اسپورت در ورزش های سنگین نیز بسیار مناسب است.

گوشی هوشمندDigno Rafre از آندروید پشتیبانی می کند و دارای دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسلی می باشد. این گوشی همچنین دارای استاندارد نظامی نیز می باشد.

گوشی هوشمند و منحصر به فرد ژاپنی قیمتی در حدود 468 دلار دارد و برای عموم مردم در سراسر جهان قابل استفاده است.

منبع : قدس آنلاین

انتهای پیام /88


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads