کد خبر: 9806 - تاریخ: چهارشنبه، 17 اکتبر 2012 - 11:37

لحظه شماری می کنم تا بازپرس ها به سراغم آیند.

مهدی هاشمی: بیشترین موضوعی که برایم آزاردهنده است، حضورم در انفرادی است .

به گزارش خوبان به نقل از فارس، عفت مرعشی همسر اکبر هاشمی رفسنجانی روز پنجشنبه گذشته با مهدی هاشمی در اوین ملاقات کرد.

ملاقات مهدی هاشمی با مادرش به مدت نیم ساعت و با اجازه بازپرس و در حضور وی صورت گرفته است.

این دیدار پس از یک‌بار تلاش ناکام همسر رفسنجانی برای ملاقات با فرزندش و در پی تماس مسئولان زندان و اعلام موافقت با درخواست خانواده متهم انجام شد.

علاوه بر مادر، فرشته هاشمی بهرمانی(همسر) و یاسین هاشمی(فرزند مهدی هاشمی) نیز با وی ملاقات کرده‌اند اما با ملاقات وکیل وی موافقت نشد.

سیدمحمود علیزاده طباطبایی وکیل خانواده هاشمی رفسنجانی در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: در این ملاقات، مهدی هاشمی وضعیت خود در بازداشتگاه را تشریح کرد.

وی افزود: مهدی در واکنش به اصرار مادرش برای گفتن نحوه برخورد دو بازپرسش با او، از آنها ابراز رضایت کرده و به مزاح گفته: «زندان هر چه باشد، زندان است و هر دو طرف همدیگر را اذیت می کنیم».

علیزاده طباطبایی تصریح کرد: مهدی هاشمی گفته بازجویی به روال عادی انجام می شود و من هم از خودم دفاع می‌کنم و هم با بازپرس ها بحث‌هایی حقوقی انجام می‌دهم.

«یکی از مسائلی که مهدی از آن گلایه می‌کرد، بوی نامطبوع سرویس بهداشتی داخل اتاقش بود که برای رفع آن از حشره‌کش استفاده می‌کنند که برای وی بسیار آزاردهنده است».

وی در پایان اظهار داشت: مهدی گفته بیشترین موضوعی که برایم آزاردهنده است، حضورم در انفرادی است و لحظه‌شماری می‌کنم که بازپرس‌ها برای بازجویی سراغم بیایند تا از تنهایی درآیم.

پیش از این مهدی هاشمی سه بار با پدرش تلفنی صحبت کرده بود که بر اساس اعلام دادستان کل کشور هر گونه تماس یا ملاقات متهم در زمان بازداشت موقت، با اجازه بازپرس پرونده صورت می‌گیرد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads