کد خبر: 98015 - تاریخ: پنج‌شنبه، 3 دسامبر 2015 - 19:05

دهمین شماره هفته‌نامه خط حزب‌الله

فرامتن نامه رهبر انقلاب به جوانان غرب در خط حزب الله دهم

شماره یادداشتی با محوریت جایگاه و فرصت‌های پیاده روی اربعین از منظر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز به رشته‌ی تحریر آمده است.

به گزارش خوبان ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، دهمین شماره هفته‌نامه خط حزب‌الله به همراه گزارشی از پیامدها و فرامتن نامه حضرت آیت الله خامنه ای به جوانان کشورهای غربی منتشر شد.
همچنین در این شماره یادداشتی با محوریت جایگاه و فرصت‌های پیاده روی اربعین از منظر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز به رشته‌ی تحریر آمده است.
انتشار بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار اخیر خانواده‌های شهدای مدافع حرم، خبری درباره‌ی برخورد یک شبکه‌ی اجتماعی با منتشرکنندگان نامه رهبری به جوانان غرب، معرفی کتاب روزنوشت‌های انتقال ضریح امام حسین علیه السلام از قم به کربلا، و نیز انتشار عکسی از حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در لشکر ۳۱ عاشورا در سال ۶۷ از بخش‌های دیگر شماره‌ی دهم خط حزب الله است.

نسخه‌ی PDF نشریه در دو نسخه‌ی A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر بر روی سایت KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند. همچنین برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

hezbollah10

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads