کد خبر: 98002 - تاریخ: پنج‌شنبه، 3 دسامبر 2015 - 15:10

در جاده لشت نشاء به خشکبیجار؛

احشام سرگردان، تازه عروس را به جای خانه داماد راهی خانه قبر کرد

با رها سازی احشام سرگردان در استان گیلان حادثه آفرید و تازه عروس را به جای رفتن به خانه تازه، راهی خانه قبر کرد. 

به گزارش خوبان: باز هم رها سازی احشام سرگردان در جاده لشت نشاء به خشکبیجار حادثه آفرید.

متاسفانه باخبر شدیم شامگاه دوشنبه برخورد یک دستگاه موتور سیکلت که حامل یک تازه عروس و داماد بود با یک راس گاو منجر به کشته شدن عروس و زخمی شدن داماد شد.

گاو که بر اثر برخورد با یک دستگاه کامیون کشته شده بود، در خیابان رها شده بود و این عروس و داماد جوان که تنها 50 روز از مراسم عروسی آن ها می گذشت و در حال بازگشت از شهر تنکابن بودند، به علت مه گرفتگی این گاو را در خیابان ندیدند ، و در اثر برخورد موتور با گاو، عروس در دم ضربه مغزی شده و فوت کرد و داماد دچار شکستگی در ناحیه سر شد.

آيا نبايد يك برنامه ريزي صحيح و درست در راستاي ساماندهي احشام سرگردان خصوصا در ساعت شب كه ديد به واسط عدم نور كافي محدود مي شود تهيه شود و با متخلفان برخورد قاطع صورت گيرد.

لازم است همان گونه كه در خصوص سوزاندن كاه كلش در استان تمامي نهادهاي رسيدگي كننده با هم متحد شدند، در خصوص اين معضل نيز اقدام جدي را دنبال نمايند. اميدواريم مسئولين استان و شهرستان و خصوصا نيروي انتظامي با تهيه يك برنامه ي جامع در خصوص معضل رهاسازي احشام، يك تصميم اساسي بگيرند تا اين چنين شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشيم.

انتهای پیام/22


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  1. خشکبیجاری
     | 2015/12/3 - 15:34
    پاسخ
    +1
    0

    ای وای چقدر ناراحت کننده.الان صاحب گاو ارام و قرار داره با این کارش یه کانون گرم و نوپای خانواده متلاشی کرد؟چرا نیروی انتظامی با صاحبان احشام سرگردان برخورد نمیکنه و این احشام سرگردان ساماندهی نمیکنه؟حتما باید یه تازه عروس بمیره و به قبر بره تازه همه به فکر بیفتند؟اون صاحب گاو اگه همین بلا رو سر جوانش میومد الان در چه حالی بود؟ای کاش روز تشیع جنازه این دختر خانم این صاحب گاو بود و فجایعه ای که به وجود آورده میدید و میدید که همسر و پدر و مادر این دختر داشتند خودشون چه دردی تحمل میکردند.عمو جان راحت بخواب ایراد نداره یه زندگی از هم پاشیدی اما بدون دنیا دارالمکافاته و سرخودت هم این چنین بلایی میاد.

  2. آرمان
     | 2015/12/3 - 16:35
    پاسخ
    +4
    0

    حکایت بعضی از مسئولین ما مثل کبک که سرش تو برف باشه میمونه غیرتشون هم تکومی نمیخوره بعضی از دامدارها هم که فکر و عقل و هوشی تو سرشون نیست وقتی نمیتونند گاو رو نگهداری کنند ……………………………وامصیبتا

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads