کد خبر: 97596 - تاریخ: یکشنبه، 29 نوامبر 2015 - 11:10

شایعه کشف‌حجاب دختر الله‌کرم +عکس

درحالی شایعاتی درخصوص کشف حجاب دختر حسین الله‌کرم منتشر شده که اساسا وی فرزند دختر ندارد.

به گزارش خوبان، برای جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی، مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کند.

**شایعه**

اخیرا برخی سایت‌ها و رسانه‌های ضدانقلاب تصاویری از دختر و پسر بی‌حجابی را با این ادعا که آن ها دختر و داماد حسین الله کرم، منتشر کردند.

این رسانه‌های معاند با انتشار این شایعه که در شبکه‌های مجازی نیز در حال گسترش است، مدعی شدند: «این برای نخستین بار است که تعدادی از تصاویر خصوصی دختر حسین الله کرم بدون داشتن حجاب منتشر می شود.

تصاویر منتشر شده از شمیم دختر حسین الله کرم، او را  در یک بندر اروپایی، مهمانی فارغ التحصیلی از یک دانشگاه در خارج از ایران و نیز در ایالت کالیفرنیا در غرب آمریکا نشان می‌دهد».

1 2

هرچند که با ماهیت این رسانه ها کذب بودن این شایعه دور از ذهن نبود اما برای رو شدن دست رسانه های ضدانقلاب با حسین الله کرم تماس گرفتیم و اصل ماجرا را از وی جویا شدیم.

رئیس شورای هماهنگی انصار حزب‌الله تاکید کرد: من اصلا دختر ندارم که بخواهم دامادی داشته باشم و آن ها به خارج از کشور رفته باشند.

وی همچنین افزود: همسر من چند سالی است که فوت کرده و من تنها 2 فرزند پسر دارم و تمام این اخبار منتشر شده در رسانه هاس ضدانقلاب را تکذیب می‌کنم.

منبع: فارس

انتهای پیام/س


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads